Jäi paha mieli kun vein lapsen hoitoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön äiti

Vieras
Kun meinasi jäädä itkemään perääni niin hoitotäti otti syliin ja sanoi että annetaan äidin mennä töihin. Toivotti vielä mulle hyvää työpäivää vaikka olen vuosia ollut työtön. En kyllä alkanut selittämään työttömyyttäni niin ja lapsi on lyhyitä päiviä 4krt/viikossa hoidossa, saa näin tavata kavereita.

[QUOTE="Polle";24487335]No luuletko ettei ne sieltä tiedoista näe.
Tämä hoitotäti ei ehkä asiaa tiennyt mutta aiotko jatkaa valehtelua LAPSESIKIN kuullen kuinka kauan.. ?[/QUOTE]

En aio lapselleni kertoa että olen työtön en tosiaan halua että tuntee huonommuutta sen takia.

Ei ne hoitotädit aina ajattele mitä suustaan päästävät. Minun lapsella ei ole isää ja parina isänpäivänä kun hain lapsen tarhasta täti huuteli peräämme, että otittekos isänpäivä kortin mukaan.

Mullakin sydän murtuu. 2v ei ole nyt kolmeenpäivään syönyt ei juonut siellä. Ja joka aamu jää hysteerisenä huutamaan.

oletko kysynyt päivän päätteeksi kauanko lapsi huutaa siellä? Monesti lapsi lopettaa sen itkun kun saa hetken olla sylissä ja hoitaja vie huomion muualle. Itselläni on tapana laittaa vanhemmille viesti jos lapsi jää itkemään ja KUN se itku loppuu, että täällä on kaikki hyvin. Monesti vanhemmat myös soittaa jos en ole viestiä ehtinyt laittaa. Näytät lapselle omalla käytöksellä ja reippaalla mielellä, että hoito on ihan kiva juttu ja äiti tulee kyllä takaisin. Tsemppiä <3

[QUOTE="yksinhuoltaja";24487364]Ei ne hoitotädit aina ajattele mitä suustaan päästävät. Minun lapsella ei ole isää ja parina isänpäivänä kun hain lapsen tarhasta täti huuteli peräämme, että otittekos isänpäivä kortin mukaan.[/QUOTE]

sanohan sinne tänävuonna, että lapsi tekee isänpäiväkortin sitten isoisälleen!

Yhteistyössä