Jahas, meillä on näköjään täällä joku yöpäivystys...

...minä nukahdin kuumeisena jo kello 9 illalla, heräsin sitten kello 3 kun mies tuli nukkumaan, enkä saanut enää unta... Kiehnäsin sitten sängyssä kunnes mies nukahti ja tulin sitten tänne alas valvomaan.

Toivottavasti tämä vuorottaminen toimii yhtä hyvin sitten kun meillä on yövalvova vauva (ja jos vanhempiinsa tulee, niin yökukkujahan sieltä tulee...)

Joo, meillä on molemmilla flunssa. Miehellä onneksi vähän vähemmän kuin mulla, niin se aikaisemmin tänään vähän passasi mua ja kantoi kuumaa mehua sänkyyn. Mulla alkaa olla nyt parempi olo, saan varmaan huomenna sitten passata miestä.

Mitenkäs sä vielä valvot?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Joo, meillä on molemmilla flunssa. Miehellä onneksi vähän vähemmän kuin mulla, niin se aikaisemmin tänään vähän passasi mua ja kantoi kuumaa mehua sänkyyn. Mulla alkaa olla nyt parempi olo, saan varmaan huomenna sitten passata miestä.

Mitenkäs sä vielä valvot?
Mulla on "noitakonsti" flunssaan. Silputaan runsaasti sipulia, murskataan runsaasti valkosipulia ja ne heitetään kattilaan kasvis-, kana- tai lihaliemen kera. Chiliä sen verran, kun suu kestää,. Keitetään 10 min ja siiviloöidään liemi alteen. Sitä lientä sitten lämmitetään pitkin päivää mikrossa ja hörpitään mukista. Mitään romanttista suuteluhetkeä ei kannata liemen juonnin jälkeen eds haaveilla, mutta tepsii yleensä varsin hyvin erilaisiin flunssiin.

Jaa mäkö? Olen tällanen yökyöpeli =) Kaivelen Youtubesta mieleistäni musiikkia ja nautin viikonlopun alusta

Yhteistyössä