T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla auttoi silitys neljännen synnytyksen käynnistymiseen ( oli ollut supistuksia alkuillasta muutamia ), raskaus ei tosin ollut edes yliaikainen. Silitin koko illan ja aamulla oli jo kuopustyttö syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja ail:Kaverille neuvottiin sairaalsta silitystä kun raskaus meni yli.Auttoi.
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Mulla auttoi silitys neljännen synnytyksen käynnistymiseen ( oli ollut supistuksia alkuillasta muutamia ), raskaus ei tosin ollut edes yliaikainen. Silitin koko illan ja aamulla oli jo kuopustyttö syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja ail:Kaverille neuvottiin sairaalsta silitystä kun raskaus meni yli.Auttoi.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvattu:Yli se menee, usko pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Synnytys käynnistyi seur päivänä, kun illalla hivelin itseäni eli kunnon origami käynnisti siis, lapsivesi alkoi vuotaa sitten aamupäivästä ! Viikkoja olikin jo 40 täynnä, voin suositella, mukava ja helppo käynnistyshoito !!
Kyllä jäi maha prässäämättä , silitin ison kasan lakanoita ja muuta pesemääni pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Mulla auttoi silitys neljännen synnytyksen käynnistymiseen ( oli ollut supistuksia alkuillasta muutamia ), raskaus ei tosin ollut edes yliaikainen. Silitin koko illan ja aamulla oli jo kuopustyttö syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja ail:Kaverille neuvottiin sairaalsta silitystä kun raskaus meni yli.Auttoi.
Mahanko prässäsit? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Mulle riitti toisella kerralla, että kirosin miehelle ettei lapsi synny "ikinä" (olo oli tuskainen vaikka rv vasta 38). Meni ehkä minuutti ja sitten meni vedet![]()
Poitsu syntyi kuitenkin sit vasta kolmen päivän päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvattu:mulle sanottiin (joogatäti), et hyvä käynnistys keino on istua kyykyssä, jalat mahd. levällään. Mulla ainakin tämä tärppäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja huttus:seksiä, seksiä ja vielä kerran seksiä. Takaapäin asennosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Synnytys käynnistyi seur päivänä, kun illalla hivelin itseäni eli kunnon origami käynnisti siis, lapsivesi alkoi vuotaa sitten aamupäivästä ! Viikkoja olikin jo 40 täynnä, voin suositella, mukava ja helppo käynnistyshoito !!
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulla tulee turkilmaksesta mieleen hölmis.Ai miksikö no siksi että keuhkoaa täällä kokoajan raskaudestaan samanlailla kuin hölmis aikoinaan kun odotti kaksosia..
![]()