jahas, josko koittais taas saunaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vinkeistä, enpä ole noita vielä kokeillut =) . Vaikka eipä mulla olis vielä edes syytä valitella, huomenna kun alkaa vasta 39.raskausviikko. Eikös sitten oo vasta lupa tuskastua kun viikkoja on 42 ja jotain :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ail:
Kaverille neuvottiin sairaalsta silitystä kun raskaus meni yli.Auttoi.
Mulla auttoi silitys neljännen synnytyksen käynnistymiseen ( oli ollut supistuksia alkuillasta muutamia ), raskaus ei tosin ollut edes yliaikainen. Silitin koko illan ja aamulla oli jo kuopustyttö syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Mulla auttoi silitys neljännen synnytyksen käynnistymiseen ( oli ollut supistuksia alkuillasta muutamia ), raskaus ei tosin ollut edes yliaikainen. Silitin koko illan ja aamulla oli jo kuopustyttö syntynyt.

:D Mahanko prässäsit? :saint:

Synnytys käynnistyi seur päivänä, kun illalla hivelin itseäni eli kunnon origami käynnisti siis, lapsivesi alkoi vuotaa sitten aamupäivästä ! Viikkoja olikin jo 40 täynnä, voin suositella, mukava ja helppo käynnistyshoito !!

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Synnytys käynnistyi seur päivänä, kun illalla hivelin itseäni eli kunnon origami käynnisti siis, lapsivesi alkoi vuotaa sitten aamupäivästä ! Viikkoja olikin jo 40 täynnä, voin suositella, mukava ja helppo käynnistyshoito !!

No ainakin tosiaan mieluisa keino, kyllä tuo aina silittämisen voittaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:

:D Mahanko prässäsit? :saint:
Kyllä jäi maha prässäämättä , silitin ison kasan lakanoita ja muuta pesemääni pyykkiä.

Mulle riitti toisella kerralla, että kirosin miehelle ettei lapsi synny "ikinä" (olo oli tuskainen vaikka rv vasta 38). Meni ehkä minuutti ja sitten meni vedet :D
Poitsu syntyi kuitenkin sit vasta kolmen päivän päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Mulle riitti toisella kerralla, että kirosin miehelle ettei lapsi synny "ikinä" (olo oli tuskainen vaikka rv vasta 38). Meni ehkä minuutti ja sitten meni vedet :D
Poitsu syntyi kuitenkin sit vasta kolmen päivän päästä.

No tuota on jo kokeiltu, ei auttanut :D . Ei myöskään miehen turhautuminen, eikä kavereiden jatkuva uteleminen...

Mä luulen että tuo jätkä oikein nauttii tilanteesta. Miettii mielessään että "siinäpä olette kuin tulisilla hiilillä" =)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvattu:
mulle sanottiin (joogatäti), et hyvä käynnistys keino on istua kyykyssä, jalat mahd. levällään. Mulla ainakin tämä tärppäsi.

Juu ei toivoakaan tällä kropalla. Hyvä kun sänkyyn pääsyn ja sängystä ylös. Pakko olla perse ylhäällä jos jotain lattialta nostaa. Kyykkyyn ei enää taivu ja jos vaikka taipuiskin niin ylös ei toivoakaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja huttus:
seksiä, seksiä ja vielä kerran seksiä. Takaapäin asennosta.

Terveisiä saunasta =) . Juu tää olis tietty hyvä jos miehestä olis seksiä harrastamaan. Kerran tuossa jo touhuttiin PIIIITKÄN lääkärin määräämän selibaatin jälkeen. Mutta ei siitä oikein tuu mitään. Mies kun oli tuntevinaan vauvan pään sisällä ja muuta :D . Ja sen jälkeen totesi että seuraavan kerran sitten syntymän jälkeen. Ei kuulemma halua esitellä vauvalle kikkeliään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:

Anteeksi mutta origami? :laugh: Eikös ne ole sellaisia paperiaskartelujuttuja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla tulee turkilmaksesta mieleen hölmis. :whistle: Ai miksikö no siksi että keuhkoaa täällä kokoajan raskaudestaan samanlailla kuin hölmis aikoinaan kun odotti kaksosia.. :whistle:

Ei tässä enää kauaa mene :whistle: . Ja sitten alan keuhkoamaan vauvasta :snotty:

Yhteistyössä