Jahas, insinöörin vaimo oli sitten tempassu "jonkun joutavan" piuhan seinästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
ja nyt ei oo Life tallentunut.
Kuulemma antennivahvistin tarvii sähköä KOKO ajan. Mä siis kyl katsoin, et dvd:stä hävis sähköt mut en muistanu et tuosta menee muuallekin... Ompelukonetta viritin käyttöön.

Ja mun piti niin kätevä olla tämmösissä matemaattis-luonnontieteellisissä asioissa... :whistle:

Hanki teknikko mies tai oikeasti taitaa nykyään olla nimike että amk insinööri, insinööri ei osaa mitään tehdä, se tietää mitä pitää tehdä ja osaa sen kertoa, mutta siihen tarvitaan tekijä erikseen ja ilmeisesti se et ollut sinä joka osaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen asialla:
Vähän sama kun mä poistelin joskus koneelta turhia tiedostoja.. jotain temp yms ja meni koko windows :D

aika paha. Multa ei tuo olis onnistunut, vaikka koneen sekaiain olenkin saanut. Poistan vain ne tiedostot joissa lukee perässä tmp. en muita

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Vähän sama kun mä poistelin joskus koneelta turhia tiedostoja.. jotain temp yms ja meni koko windows :D

aika paha. Multa ei tuo olis onnistunut, vaikka koneen sekaiain olenkin saanut. Poistan vain ne tiedostot joissa lukee perässä tmp. en muita

Mä poistelin kaikkia mitä en itse ollut tallentanut, ajattelin niiden olevan jotain entisen omistajan tiedostoja :D

mies sitten tiesi kertoa, että tuo temp on joku windowssin osa :D
ja taisi olla ne kaikki muutkin :D
mokan huomasin vasta kun seuraavan kerran yritin konetta käynnistää

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:

Mun koneeseen tuli muutama kuukausi sitten todella paha virus. Takkusi ensin jonkun verran, mutta lopulta tilttas aivan totaalisesti. Ei lähtenyt edes käyntiin koko kone. Tuttava sitten otti hoiviinsa sen koneen, yritti pelastaa sen mitä pystyy mutta hänen taidoillaan ei siihen pystynyt. Piti laittaa kaikki uusiksi ja joitakin kuvia meni. Mutta onneksi olin ehtinyt siirtämään suurimman osan kuvista tikulle ennenkuin kone tilttas aivan täysin!

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Paanko spostilla tulemaan. Mullapas onkin herukkahillot keitettynä, ei enää yhtään marjan perkuuta mulle tänä vuonna (paitsi jos erehdyn puolukkaan).
Kai se löysi sen netistä, kohta katotaan.

Mut siis mä luulin olevan vähän perusblondia viisaampi näissä sähköjutuissa...
Mutta tässä vielä mitään katastrofia tapahtunut, laiffi se vaan oli.

mun ei tarvii kans perata punaisia viinimarjoja - räksät söi ne kaikki. Nåå, huomenna muumimaailmaan. Pistä jtn viestiä jos saat esim. ajatuksen.

ai niin: huomenna on yhden täti-ihmisen synttärit, muistitko sinä(kään)?

Yhteistyössä