Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minäkään kolpeneella asuis, vaikka ois ilmainen asunto.
Ja yksityisellä mekin nyt asutaan, vaikka minä opiskelin ja mies oli työttömänä kun tätä asuntoa haettiin.
ja mä en muuta ounasrintteelle vaikka saisi ilmaiseksi asua
miksi ei rinteelle? halvat asunnot....
Itse muutin sieltä pois kun joutui poliisia soittamaan melkeinpä joka päivä, pultsarit nukkuivat ja kuseskelivat rappuun, puistossa huumeruiskuja, neljäs kerros eikä hissiä.. Mut onhan siellä rauhallisiakin taloja, niissä vaan ei tahdo olla vapaana mitään.
tässä se syy tulikin.
me kuitenkin halutaan nukkua yöt.
Kyllä minä ainakin viime yönkin sain nukuttua ihan hyvin tuli semmoset 9h unet...
Mutta tottahan se on että täällä on sitä värikästä ja kaikenmaailman laitakulkijoita mutta on näitä asuntoja myös "ihan normaaleille perheillekin" tässä talossa ei asu kuin alakerrassa yksi joka tykkää juhlia aika paljon ja yhtään VÄRIKÄSTÄ ei asu...
Ja jos aletaan miettimään niin eikös korkalovaara ainakin ole "mustalais"aluetta? täällä niihin ei kyllä törmää..
ja rantavitikalla asuu paljon nuoria jotka varmaan juhlivat myöskin ( opiskelijoita tarkoitin )
ja keskusta on täynnä auton ääniä kun yölläkin pitää nuorison popit täysillä kurvailla..