luin.. mulle ollu viel rupsahtanu..Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Sulle tuli nopee, kävin kattomas, eikä mulle ollu viel rapsahtannu
Jaa,mut tuleeko ne vasta pe-la yönä?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Sulle tuli nopee, kävin kattomas, eikä mulle ollu viel rapsahtannu
niinpä.. vaikea termi tuo...Alkuperäinen kirjoittaja hui:Kuka sulle kodin hoitamisesta maksaa?
Mies?Alkuperäinen kirjoittaja hui:Kuka sulle kodin hoitamisesta maksaa?
Mulle laittoi tilille 350e.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies?Alkuperäinen kirjoittaja hui:Kuka sulle kodin hoitamisesta maksaa?
No ei viikonloppuna tuollaisia maksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa,mut tuleeko ne vasta pe-la yönä?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Sulle tuli nopee, kävin kattomas, eikä mulle ollu viel rapsahtannu
Kun la on vika päivä?
Niin joo,ei tietenkään.Ja osallehan voi tulla vasta tänä aamuna tuki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei viikonloppuna tuollaisia maksella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa,mut tuleeko ne vasta pe-la yönä?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Sulle tuli nopee, kävin kattomas, eikä mulle ollu viel rapsahtannu
Kun la on vika päivä?