Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äimänä:miehesi ei halua vielä lasta mutta sinä haluat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.
Miten kortsun voi unohtaa...? Mun tekis mieli tuossa kohtaa lähettää sille miehelle viesti, että varo, naises aikoo saada lapsen hinnalla millä hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:minulla alko vähä savu nousee korvista... ja epäilen et tämä akka kerran jo hommas itsensä paksuksi kun oli ukon tietämättä jättäny pillerit syömättä. ne oli eronnu ja sit kas kummaa oon raskaana. onneksi meni kesken. nyt siis ovat palanneet yhteen ja se on varma et jos nainen nyt raskautuu ukko heittää sen pellolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.
Miten kortsun voi unohtaa...? Mun tekis mieli tuossa kohtaa lähettää sille miehelle viesti, että varo, naises aikoo saada lapsen hinnalla millä hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja ap:minulla alko vähä savu nousee korvista... ja epäilen et tämä akka kerran jo hommas itsensä paksuksi kun oli ukon tietämättä jättäny pillerit syömättä. ne oli eronnu ja sit kas kummaa oon raskaana. onneksi meni kesken. nyt siis ovat palanneet yhteen ja se on varma et jos nainen nyt raskautuu ukko heittää sen pellolle.
kuulostaa aika ihmeelliseltä tyypiltä tää nainen![]()