jättäisitkö tahallasi ehkäisyn pois jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
kiva tyyli saada lapsi, mutta lapsella ei välttämättä ole isää. Surkeaa itsekeskeisyyttä:(

näinpä. ja kun tää akka huutaa ja raivoaa jo tälle ensimmäiselle ihan pikku jutuista, jos vaikka maitoo vähä kaatuu päälle niinku sen jo pitäis kaikki osata tehdä niin siististi ja hyvin. ja jos sillon tällön lapsi valvottaa yöllä pari tuntia ni se on jotain aivan kamalaa ja lähestulkoon kuolema kuittaa tän naisen.

En missään nimessä!! Sehän ajaa miehen vain pois ja kyllä lapsen tekoon pitää olla kummankin halukas, ei vain toisen. Vaihtaa sitten miestä sopivampaan jos ei natsaa muuten.... eikä ainakaan pakota toista isäksi jos ei halua.

Siis nainen aikoo kertoo et ei käytä kierukkaa ja luottaa siihen et mies käyttää kortsua mutta joskus saattaa humalassa unohtaa sen??

Mun mielestä, jos nainen kertoo ettei ole ehkäisyä, että mies käyttäköön kumia jos ei lasta halua niin sen jälkeen ehkäisy on MIEHEN vastuulla. Ja jos mies sen kunnon humalassa unohtaa, se on miehen häpeä. Meillä on nimittäin kortsu ehkäisynä, kumpikaan ei halua lasta, ja mies ei kertaakaan, ei siis ikinä koskaan ole sitä unohtanut tai ei ole malttanut lopettaa siksi hetkeksi että kaivaa sen laatikosta. JOS ei todellakaan lasta halua, ei pääse se ehkäisy unohtumaan EI EDES HUMALASSA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no et:
ymmärtänyt.. eli nainen perui kierukan laitto ajan ja nyt mies luulee naisella olevan sen.

No mä käsitin kun ap puhui kortsun unohtamisesta jne et nainen kertoisi? Vai käyttävätkö he kierukkaa ja kortsua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.

:attn: Tämän takia käsitin että nainen kertoi ettei kierukkaa ja kortsulla vain mennään. Voisiko ap selventää?

Yhteistyössä