jättäisitkö tahallasi ehkäisyn pois jos..

• Viestiketjun aloittaja äimänä
  • Ensimmäinen viesti
ap
niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.

Saraldo
En missään nimessä. Mä rinnastan sen siihen, että mitä jos nainen ei halua lasta, mies haluaa ja mies ottaa vaimonsa väkisin, jotta saisi sen lapsen. Kyllä lapsen pitää olla toivottu molempien mielestä. Ja jos on niin, ettei mies halua koskaan milloinkaan lasta, niin sitten pitää vaan vaihtaa miestä, jos sen lapsen haluaa.

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin vähän uskalsin epäilläkkin. eräs päästään vialla oleva akka napisi mulle et haluaa laspsen nyt heti ja mies ei halua vielä vähään aikaan. päätti olla ottamatta kierukan vaikka aika jo varattu ja sit totes vaan et kyl ukko joskus unohtaa kortsun.
Miten kortsun voi unohtaa...? Mun tekis mieli tuossa kohtaa lähettää sille miehelle viesti, että varo, naises aikoo saada lapsen hinnalla millä hyvänsä.

vastaus
No kyllä tietenkin. Sitten tulisin palstalle itkemään kuinka mieheni on sika ja ei vastaa lapsen tulosta ja nai kanssani vaikka tiesi että minulla vauvakuume. MIEHET ON SIKOJA!

ap
minulla alko vähä savu nousee korvista... ja epäilen et tämä akka kerran jo hommas itsensä paksuksi kun oli ukon tietämättä jättäny pillerit syömättä. ne oli eronnu ja sit kas kummaa oon raskaana. onneksi meni kesken. nyt siis ovat palanneet yhteen ja se on varma et jos nainen nyt raskautuu ukko heittää sen pellolle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Miten kortsun voi unohtaa...? Mun tekis mieli tuossa kohtaa lähettää sille miehelle viesti, että varo, naises aikoo saada lapsen hinnalla millä hyvänsä.
mainitsi akka jotain "pari kertaa juotan kunnon humalaa ja..."

minulla alko vähä savu nousee korvista... ja epäilen et tämä akka kerran jo hommas itsensä paksuksi kun oli ukon tietämättä jättäny pillerit syömättä. ne oli eronnu ja sit kas kummaa oon raskaana. onneksi meni kesken. nyt siis ovat palanneet yhteen ja se on varma et jos nainen nyt raskautuu ukko heittää sen pellolle.
kuulostaa aika ihmeelliseltä tyypiltä tää nainen :eek:

yksi kanta
Alkuperäinen kirjoittaja äimänä:
miehesi ei halua vielä lasta mutta sinä haluat?
Jos mies olisi mun tuttu niin varoittaisin sitä sen katalasta naisesta. Voisi mies hankkia seksiseuraa LUOTETTAVAMMASTA naisesta kuten huorasta sitten. Huora on sentään rehellisesti huora joten arvokkaampi kuin sen nainen joka jättää ehkäisyn pois.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
joo tulen mainitsemaan tälle meihelle, ehkä ei muuten niin vaivais mutta kysessä on veljeni, ja tiedän todellakin et se haluais ehkä yrittää kunnon perhe elämää vielä naisen ja YHDEN jo syntyneen lapsen kanssa mutta ei välttämättä koskaan halua lisää lapsia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
kuulostaa aika ihmeelliseltä tyypiltä tää nainen :eek:
joo, nyt alkanut tuntuu et päästään ja aika pahasti vialla!

Yhteistyössä