Jättäisitkö miehesi seksin vähyyden takia?

• Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Mies antaa korkeintaa 1krt viikossa mikään ei auta,puheet tms.Olen ajatellut että onko tämä syy eroon?muuten hyvä isä alle 1v lapsellemme ja käy töissä ei alkoholisti tms.Eroaisitko sinä jos seksi ei toimi?

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Mies antaa korkeintaa 1krt viikossa mikään ei auta,puheet tms.Olen ajatellut että onko tämä syy eroon?muuten hyvä isä alle 1v lapsellemme ja käy töissä ei alkoholisti tms.Eroaisitko sinä jos seksi ei toimi?
Jos lapsi on noin pieni, ei kannattane "pienistä" syistä erota, sitten kun asiat tasaantuu niin monilla helpottaakin.

vieras
Entäs jos kävisit seksikaupassa ostamassa erilaisia leluja ja hoitaisit tyydyttymisesi itse?
Tuo kerran viikossa on kuitenkin varsin normaali aktien määrä. Jos peruste jättämiselle olisi se että sinä olet seksihullu ja mies ei, niin aika pienestä kyllä eroa olet ottamassa. Jos teillä on muuten asiat hyvin, niin pidä kiinni tuosta miehestä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
vakiintuneessa parisuhteessa tuo kerran vkossa on ihan hyvä suoritus!
samaa ajattelin.. mies ois jättänyt mut jo monesti jos noin ajattelis ku ap :)

mutta jos susta seksi on parisuhteessa tärkeys numero yksi. niin sitten täytyy varmaan etsiä mies joka antaa aina kun haluat.. toivottavasti tää on provo.

ap
En mä viitsi seksileluja ostaa.Tuntuu vaan että aina vaan vähenee seksin määrä ja sit se on nopea toimitus kestää jotain 2min.Ei hyväilyjä tms.ei mitään vaikka olen pyytänyt ja niitä alkuaikoina ole.

hm
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
meilläkin annetaan vain noin kerran viikossa,mies selittää että sitä väsyttää ja työt painaa päälle.
ja uskon häntä,en ruikuta.
tiedän että työt väsyttää.
hän menee 5.00 töihin ja pääsee 18.00 kotiin.ei paljon seksi mielessä.

En jättäisi, jos saisin vain kerran viikossa, mutta asiasta kyllä mainitsisin, kovin vähälle kuulostaa.
Suurempi hälytys mulle olisi se, että hellyys olisi loppunut. Se on minusta suhteessa hyvin tärkeää, koska se on se erottava asia ystävyyssuhteen ja parisuhteen välillä. Jos eläisin ilman hellyyttä ja kosketusta (en puhu nyt seksistä), se voisi olla syy eron miettimiselle.

ap
Niin kaikki loppui kun lapsi syntyi tosin jos raskausaika oli vaikea.Lääkärit kielsivät supistusten takia seksin viikoiksi.Eli tällaista huonompaa kautta ollut kohta 2v ja ennen oli sentään 2krt viikos seksiä nyt mies antaa korkeintaa 1krt viikossa ja senkin varmaan säälistä.Aina yhtä vaikealta se vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kaikki loppui kun lapsi syntyi tosin jos raskausaika oli vaikea.Lääkärit kielsivät supistusten takia seksin viikoiksi.Eli tällaista huonompaa kautta ollut kohta 2v ja ennen oli sentään 2krt viikos seksiä nyt mies antaa korkeintaa 1krt viikossa ja senkin varmaan säälistä.Aina yhtä vaikealta se vaikuttaa.
Inhottava tilanne. Ei kai tuohon auta muu kuin avoin keskustelu miehesi kanssa. Voisitteko tehdä jotain piristävää ja arjesta poikkeavaa yhdessä, että yhteinen sävel löytyisi taas?
En tarkoita että teillä niin juuri olisi käynyt, mutta valitettavan moni parisuhde näivettyy joko kummankin tai vain toisen osapuolen haluttomuuden takia, kun suhdetta ei hoideta. Varsinkin lapsen syntymän jälkeen. Mikään suhde ei hoitamatta säily hyvänä.

jkfjftjtfj
No musta toi kerran viikkoon on kuitenkin ihan jees :) en mä miestäni jättäis jos seksiä olis kuitenkin säännöllisesti.
Mutta jos joutuisin elämään kokonaan ilman seksiä (sanotaan puoli vuotta ja yli tai sitä olis se 1-2kertaa VUODESSA ) niin varmasti avioero olisi lähellä. En mä halua elää elämääni puolison kanssa, joka on kuin kämppis. Nyt seksiä on 3-6krt/vko :) ihan sopiva määrä :)

¤
Niin ja nukutaan eri huoneissa.Mutta kun meillä 1 lapsi alle 1v poika ja pitää isästään enemmän kuin minusta niin jos eroan niin kannattaako lapsi jättää isälleen?
tämä eri huoneissa nukkuminen ei ainakaan auta asiaa.

Niin ja nukutaan eri huoneissa.Mutta kun meillä 1 lapsi alle 1v poika ja pitää isästään enemmän kuin minusta niin jos eroan niin kannattaako lapsi jättää isälleen?
Eli kaikki ei kuitenkaan ole muuten hyvin, niinkun ekasta viestistäs sai kuvitelman? Miksi nukkuu eri huoneessa? Ei saa nukutuks kun pikkunen heräilee öisin? Ja töihin pitäs mennä?

ap
Siksi nukkuu eri huoneissa kun lapsi heräilee öisin ja töihin pitää mennä.Olen huomannut että se alkuhuuma on mennyt mieheni puolelta.En tiedä ehkä mä en sitä enää kiinnosta mut sanois sen suoraan tietäsin lähteä pois.

Yhteistyössä