järvenpäässä rehvit

• Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti
punaja
:wave: kerättäskö porukka rehveille tällä viikolla vaikka torstaiksi?? Mentäs vaikka puistoon ja hesen kautta kotia..tai jos sataa niin ängettäs heseen ruokailee/kahvittele. :p Löytyskö niitä ihmisiä?? :saint:

Mammukka04
Tavataan vaan siellä puistossa....siinä kioski/kahvion luona vaiko missä? Niin ja jos on muita järvenpääläisiä mammoja huomenna toimettomana niin eikun vaan mukaan treffeille =) . Eli nähdään huomenna! Laitetaanko säävaraus, että jos tulee kaatamalla vettä niin sit siirretään vaikka seuraavalle viikolle? Pieni tihuutus tuskin haittaa...

Mammukka04
Kuules Punaja! :attn:

Toivottavasti ehdit näkemään tämän....joudun peruuttamaan tämän päivän tapaamisen. :ashamed: Olen valvonu miltei koko yön pojan kanssa, ja nyt näyttäs olevan kuumetta. Ikeniään hieroo kovasti, on tosi kärttynen eikä ruoka maistu. Taitaa olla hampaita tulossa. Harmin paikka. Yritetään paremmalla onnella ensi viikolla. =)

punaja
no voi harmi..pikaista paranemista.
Joo oltiin puistossa eikä ilmo kerenny mulle mammukka mut ei se mitään näitähän sattuu

mikäs päivä ens viikolla kävis? keskiviikko???

Mammukka04
Harmi ettei ilmoitukseni ehtiny ajoissa...viimeiseen asti olin kyllä lähdössä mut sit piti tehdä päätös että viisainta on jäädä kotiin. Ensi viikolla kyllä keskiviikko sopii, olisiko sama aika 12.30? Varmaankin saadaan muitakin mukaan näin hyvällä varoitusajalla! Joten nähdään viikon päästä. :wave:

mitu
Hei!

Nyt vasta hidaskin herää.. Eli jos oikein ymmärsin Jäkessä on äiti/lapsitreffit ens ke 24.11 klo 12.30 Rantapuiston kupeessa???
Siinä tapauksessa alustavasti voisi mukaan ilmoittautua äityli 29v ja tytteli 11kk. Tässä keskustassa asustellaan, joten matka ei ole pitkä.
Seura kyllä välillä kelpaisi, Tässä meinaan vielä olla syksyyn 2005 asti kotosalla. Ai niin, saavumme tosin sillä varauksella, että tyty on terve. Viime kuukausina ollaan enemmän sairasteltu kuin oltu terveenä.

Yhteistyössä