Järvenpään Jamppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruttis

Aktiivinen jäsen
30.01.2008
5 876
2
36
Nonni. Otetaas iltavuorolle vielä =)

Eli onko kokemuksia asumisesta Jampassa? Onko mainettaan parempi vai kenties vielä pahempi? Ja tosiaan mielellään ihan omakohtaisia kokemuksia, ei mitään "siskon kaiman kummin serkun kaverin tuttu kertoi"-juttuja-

No meinattiin muuttaa, mutta kun käväsin pari kertaakattelemassa nurkilla niin ne juopot ei kovinkaan paljoa houkuttele. Ja olen ihan oikeesti kuullut tosi huonoja kokemuksia sieltä. Ei mitään siskon kummin kaiman juttuja vaan ihan tuttavilta ketkä ovatsielä asuneet.

Ilman lapsia niin mikäs siinä.
Lasten kanssa ei kannata. Vaikka sitten pienempi ja kalliimpi kämppä keskustasta. Kinnari on ihana alue.

Mulla ei jäkeläisenä ole kokemuksia Jampasta muuten kuin pikaisten ohiajojen osalta ja pari kertaa olen käynyt siellä hammaslääkärissä. Ostarilla pyöri pultsareita.

Kaksi vuotta asuttiin ja meillä oli ihan suht rauhallinen talo. Tosi paskastahan siellä on ja siihen valintataloon ei voi mennä törmäämättä spurguihin. Jos olis pakko muuttaa takasin,niin muuttaisin sinne ala-asteen lähettyville,en missään nimessä sille puolelle Wärtsilänkatua missä Elisa on. Poliisi on vakituinen vieras viikonloppuisin ja jampan leikkipuisto oli täynnä roskaa,paskaa ja lasinsirpaleita. MUTTA. Se oli silloin mun koti ja siellä viihdyin. Oikeastaan vasta jälkeenpäin tajusin paremmin miten epäsiisti alue se oikeastaan on. Mainettaan parempi tosin.

No itse olen jampassa asunut 18 vuotta eikä nyt mitään pahaa sanottavaa ole. kyllähän siellä kaupan nurkilla niitä juoppoja päivystää mutta eivät ole koskaan häiriköineet minun aikanani...aika harmittomia ja hyväntahtoisia loppujen lopuksi ovat. asun itse nyt tässä järvenpään keskustan tuntumassa ja olen saanut lapsen niin nyt kyllä on sellainen ajatus että en sinne kyllä välttämättä lapsen kanssa muuttaisi mutta ei se nyt suljettukkaan vaihtoehto ole. äitini ja kaksi siskoa siellä asuvat edelleen ja tulee siellä aika paljon vielä pyörittyä.

Tuttuja on asunut Jampassa, ei ne kummemmin paikkaa haukkuneet. Mutta ei täällä Kinnarissakaan ihan kamalan kivaa ole asua aina. Kakarat käy meidänkin pihassa iltaisin kun ollaan sisällä ja heittelee lumipalloja ikkunoihin ja muuta pientä mukavaa.

Yhteistyössä