Järkytys

Heips
Oli pakko tulla purkautumaan jonnekkin.
Viisi vuotta oltu miehen kanssa ilman ehkäisyä ja kolmatta lasta yritetty. Viimeisen vuoden olin jo menettänyt toivon kolmannesta lapsesta...

Ja nyt eilen tein ihan rutiiniomaisen raskaustestin, kuten ne niin lukemattomat kerrat aikaisemminkin. Ja sitten pamahti shokki, POSITIIVINEN TULOS, kaksi viivaa. Nyt on ajatukset ihan sekaisin, ahdistaa, pelottaa, ärsyttää ajatus ottaa yhtetyttä neuvolaan jne... Tämä ei mennyt yhtään niinkuin ajattelin. Olin jo suunnitellut kaikkea muuta elämälle. Nyt viikkoja kasassa viisi ja kaikki keskenmeno ja tuulimunasysteemit vielä mahdollisia. AHDISTAA!

Onko muita kohtalotovereita paikalla?
 
Onnea :D :flower:

Ahdistus kyllä väistyy kunhan toivut järkytyksestä :) Meillä oli ihan sama juttu ylläriplussa tuli testiin paitsi lapsi ei tosiaankaan ollut suunnitelmissa.Siinä meni pari viikkoa kun totutteli ajatukseen että meille tulee vielä vauva.Kyllä se siitä :)
 
Huomenta ja onnittelut raskaustestin johdosta.
:flower:
Tiedän tuon tunteen vaikkakin siitä on jo hetki aikaa. Vaikka lasta olisikin odotettu kovin niin silti kun testi on positiivinen voi tunteet olla juuri tuollaiset. Uskon kyllä että pikkuhiljaa sopeudut tilanteeseen ja alat toivomaan vauvaa :) Anna vaan itsellesi aikaa niin kyllä se siitä.
Itselläni meni tämän viimeisen kanssa liki 15 ekaa raskausviikkoa niin että olin shokissa et meille vauva, mut sen jälkeen alkoi helpottaa. Yleensä tunteet on tasoittunut jo muutamasssa viikossa.

Tsemppiä vaan odotukseesi ja toivottavasti voit nauttia tästä pikku "yllätyksestä"

Mintsi + lepakkovauva 34+1
 
Mulla ei tuollasta ahdistusta ole tullut,kauan mekin yritettiin yms mutta sitten aloin jo luovuttaa kun sitten tein minäkin rutiininomaisen testin ja sieltä pamahtikin plussa,kyllä siinä jalat meni alta ja ei oikein ensin miten päin pitäisi olla mutta iloinen sitten olin kyllä.

Ajan kanssa kun ehdit tottua hiukan ajatukseen yms niin kyllä se siitä lähtee.Se alkuvaihe on aina ilkee kaikkineen menetyspelkoinen mutta yritä ajatella positiivisesti.

Paljon jarrusukkia matkaa.

Annu & touhustiina 10+6
 

Yhteistyössä