Järkyttävä haju yhdynnän aikana

  • Viestiketjun aloittaja nolojen tilanteiden nainen
  • Ensimmäinen viesti
50...
Alkuperäinen kirjoittaja että mitä:
Pidän pikkuhousunsuojia vain silloin kun odotan kuukautisia alkavaksi ja ihan kuukautisten lopussa, en koskaan muulloin. Tuo oli aika yllätys, että jotkut käyttävät jotain karvanpoistoaineita intiimialueella. Nehän ovat ihan kauheita myrkkyjä eikä niitä varmaan ole tarkoitettu herkille intiimialueille käytettäväksi.
Intiimi(bikini-)alueille on omat Veetinsä, joista myös voi saada hajuja jos voide osuu limakalvoille.
 
aloittaja
No niin, aikaa on kulunut ja lääkärissä jos toisessakin ravattu. Julkisella ja yksityisillä, eikä apua löydy. On kaikkea mahollista kokeillut mitä saa reseptillä ja ilman reseptiä. Papa normaali ja ei sukupuolitauteja. lactal auttaa parhaiten pahimpaan hätään, mutta on se nyt kumma kun tätä vaivaa ei saa kokonaan pois. Tätä on siis ihan joka kuukausi pahimmillaan silloin kun kuukautiset alkaa ja jatkuu sinne saakka kunnes kaikki kuukautisvuoto on tullut pois ja lactaalia laitettu.Vakituinen mies on joka ei b-rapun hommia harrasta. Joskus on kyllä ollut varmaan sellainenkin mies, voiko tälläinen pöpö siis jäädä olemaan kun kerran saanut, eikä millään saa häädettyä pois? Ja mikä siinä veressä haisee? ei ole pesuista kiinni, pesen kyllä ja vaihdan siteen usein ja pakko pestä parin tunnin välein kuukautisten aikaan koska tuntuu että haju pöllähtää minusta. Tämä on ihan kauhea vaiva. Häiritsee todella seksielämäänikin mieheni kanssa kun ei ikinä tiedä koska seksin aikana pöllähtää. Haju on niin kamala ettei hommaa voi jatkaa ollenkaan enää sitten. Siis kyse ei mistään pienestä hajusta vaan ihan kamala mätä kala=( Kalliiksi tulee kun mikä lääkärit ja lääkkeet eikä mikään auta=(
 
aloittaja
Ai joku oli jo heti huomannut tämän, toivottavasti olet vielä paikalla=)Pääasiassa kuukautisten aikaan siis kuin se itse veri haisisi. Mutta ei aina, joskus muulloinkin?
 
Haisee se
hajoava verisolukko, siitä ei mihinkään pääse. Veri sinänsäkin haisee erilaiselle ja aika voimakkaasti, mutta kuukautisveri on hajoavaa solumassaa kohdusta.

Ihan hygienia- ja terveyssyistäkin - eikö olisi aihetta pidättäytyä yhdynnästä ne muutamat vuorokaudet?
 
aloittaja taas
Niin, ne "muutamat vuorokaudet"...eli kuukautiskierto vaihtelee enkä tarkkaa päivää tiedä koska alkaa ja alkaa jo haisemaan ennenkuin alkaa verta tulemaan. mulla saattaa vuoto kestää yli kymmenen päivääkin ja jos ei lactaalia laita tuo haju kestää ja kestää vaikka 20 päivää! Vaikka olisi verentulo loppunut niin haisee silti. Ei mulla ole ennen tätä kuukautisveri haissut millekkään ennenkuin tämä ruljanssi on alkanut.
 
Mistä
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja taas:
... Ei mulla ole ennen tätä kuukautisveri haissut millekkään ennenkuin tämä ruljanssi on alkanut.
Nyt en ihan päässyt kiinni ajatuksesta, siis mikä ruljanssi alkanut? Mistä asti tämä ongelma on ollut olemassa, murrosiästä alkaen (eli ollut aina) vai joskus myöhemmin alkanut haista?

 
aloittaja
tämän ketjun oon aloittanut 07 vuonna jolloin on alkanut ja milteimpä joka kuukausi tai ainakin joka toinen kuukausi olen ravannut tämän takia lääkärissä niin julkisella kuin yksityisellä eikä ole vaiva helpottanut kuin hetkellisesti tuolla jo aikaisemminkin kerroin että kaikki flagylit alapään kautta ja suun kautta, ja muut reseptillä ja ilman reseotiä saatavt on kokeiltu ja aina tämä vaiva palaa takaisin. Onko kellään vatsaavaa ja mikä tämä on, onko munasarjoissa tai kohdussa jotain pahempaa mikä tämän hajun aiheuttaa. Ja mikä avuksi?
 
aloittaja
Emätintulehdus, bakteerivaginoosi ja nyt viimeisin selitys oli se että on ollut ennen tätä nykyistä miestäni useita seksikumppaneita, niin bakteerit menneet sen takia sekaiisn alapäässäni...tuntuu ettei minua oteta lääkärissä todesta ollenkaan, yksikin lääkäri neuvoi minua laittamaan sellaisia pikkuhousun suojia joissa on vähän tuoksua mukana!!!aivan juu sehän tähän auttaakin...voi elämänkevät! Siis hetkellisesti auttaa mitä ovat määränneetkään ja sitten itsehoitovalmisteilla olen saanut hetkellisesti kuntoon kunnes seuraavan kerran pölähtää. Lisäksi olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa enkä ole tullut raskaaksi nyt puolisen vuotta yritystä, tässä vaan alkaa epäilemään että nyt on pahemmin pielessä asiat=(
 
Leena
No ompas kenkku juttu, olitko suojaamattomassa yhdynnässä niiden muiden kanssa silloin aikoinaan? tai no mitäpä se minulle kuuluu...jännä kuulla että se johtuu tuosta.

Pöljiä lääkäreitä, en usko että kukaan menisi moisen vaivan omatessaan leikkimielellä lääkäriin, apuahan sieltä haetaan. =( En sitten tiedä, mutta olisiko mistään luontaistuotteista apua? Ihmettelen jos et yksityiseltäkään puolelta ole pidempiaikaista apua saanut...kun siellä yleensä on osaavampaa porukkaa.

En ehkä sinuna tuon ongelman päällä ollessa lasta yrittäisi.
 
Tuli mieleen
Ja tulehdukset on testattu?

Silloin kun tämä ongelma alkoi, vuonna 2007, olitko samoihin aikoihin alkanut olla nykyisen miehen kanssa? Että teidän seksisuhde laukaisi tämän asian jotenkin?

Tuli mieleen jopa jokin kohunkalvon bakteeritasapainon sekaisin pistänyt ehkäisymenetelmä, jota aloitte käyttää v 2007.
 
satunnainen haisuli
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Emätintulehdus, bakteerivaginoosi ja nyt viimeisin selitys oli se että on ollut ennen tätä nykyistä miestäni useita seksikumppaneita, niin bakteerit menneet sen takia sekaiisn alapäässäni...tuntuu ettei minua oteta lääkärissä todesta ollenkaan, yksikin lääkäri neuvoi minua laittamaan sellaisia pikkuhousun suojia joissa on vähän tuoksua mukana!!!aivan juu sehän tähän auttaakin...voi elämänkevät! Siis hetkellisesti auttaa mitä ovat määränneetkään ja sitten itsehoitovalmisteilla olen saanut hetkellisesti kuntoon kunnes seuraavan kerran pölähtää. Lisäksi olemme yrittäneet lasta mieheni kanssa enkä ole tullut raskaaksi nyt puolisen vuotta yritystä, tässä vaan alkaa epäilemään että nyt on pahemmin pielessä asiat=(
Lue nyt aikasi kuluksi tuo ketju:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/keskustelu/t1528027

paljon mahdollista että bakteerit menneet sekaisin, mutta se ei tarkoita että sulla olisi ollut monia kumppaneita vaan miehellä(miehillä) jonka kanssa olet ollut. miehet pääsee helpolla, niille ei tule oireita mutta kantavat pöpöä ja levittävät naisille.
 
Tuskainen
Ja joskus tälläinen vaiva voi olla ilman mitään miehiäkään kuvioissa, kuten minulla. Kaikki papa kokeet on aina olleet puhtaat, hygienia on ollut hyvää, ja silti minulla on ihan samanlaisia oireita kuin ketjun aloittajalla. Varsinkin kuukautisten aikaan tilanne on todella huono, silloin se haju on tavallistakin kalaisempi.

Olen huomannut, että kaikki parfymoitu pahentaa asiaa, joten pesen hajustamattomilla alhaisen PH:n omaavilla pesunesteillä, kun kuukautisten aikaan pelkkä vesi ei millään riitä. Maitohappobakteereita olen syönyt sisäisesti jo pitkäääään aikaa ilman mitään apua. Olen myös lukemattomat kerrat kokeillut kaikki Gynophilukset sun muut ilman sitä hetkellistäkään apua. Reseptilääkkeitä en ole koskaan saanut koska kaikki kokeet ovat olleet puhtaat. Todella masentavaa. Tätä tuskaa ja häpeää ei hyvältä tuoksuva ihminen voi koskaan ymmärtää.
 
Lähettäjä
Mätäpimpit Oy. On sattunu itelleki noita ruumiilta haisevia römpsiä kohalle ja se on jotain kauheimpia (seksi)kokemuksia ikinä.Se haju ei ole mitään verrattuna esinahan alle jääneeseen ns."sissijuustoon." Neidit, tehkää ihan mitä vaan, kasvattakaa vaikka viidakko alapäähänne, mutta älkää haisko mädäntyneelle ruumiille.
 
Sarvikuono18
suolavettähän käytetään nenähuuhteluissa ja suolavesi tekee hyvää limakalvoille. Yhtälailla suolavedellä voi kurlata kurkkua ja suolalla pestä hampaita. (Sillä säilöttiin aikanaan myös ruokaa) Eli pienihiukkaista puhdasta merisuolaa teelusikallinen lasilliseen vettä ja alapesu tällä vedellä aamuin illoin, vie pöpöjä ja samalla (pöpöthän ne haisee) hajuja pois eikä maksa juuri mitään. Lactal on oikein hyvä tuote, mutta kallis ja ongelma on takaisin viikon kuluessa. Jos joku tietää ettei tämä ole hyvä juttu niin kertokoon, on nimittäin oma oivallukseni kun tuota nenähuuhtelua harrastan siitepölyaikoihin. Jostain olen lukenut etikkaveden (etikkaa vähän ja lasillinen vettä) käytön alapesuissa, joka vaikuttaa nimenomaan happamuuteen ja sitä kautta vaikuttaisi samoin kuin nuo apteekin kalliitt tuotteet.

 
vinkki:
Vinkki: Punajuurien syönti päivittäisesti voi auttaa, luin yhdestä artikkelista punajuurien vaikutuksesta vereen. Punajuurilla on muutenkin puhdistavaa vaikutusta. Ostakaa kaupastaa kokonaisia punajuuria ja keittäkää kattilassa, kokeilkaa syödä joka päivä yksi punajuuri.
 
Tuskainen
Joo, kasvissyöjän kokemuksella voin sanoa ettei etikat, sipulit eivätkä muutkaan vihannekset avita autuuteen. Etikkahuuhteluitakin on tullut kokeiltua, se vaan ärsytti ihoa.
 
Vinkki:
Kannattanee silti kokeilla, punajuurella on vaikutusta myös _vereen_. Ei siinä nyt mitään menetä, jos kokeilee jonkin aikaa syödä päivittäin muun ruuan kanssa yhden keitetyn punajuuren.

pari kolme viikkoa tätä kuuria ja kertokaa.
 

Yhteistyössä