Järjestyksenvalvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos jos joku vastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos jos joku vastaa

Vieras
Mua kiinnostaisi tehdä "portsarin" töitä vaikka sillon tällön. Olisi kuitenkin muutama kysymys:
1. Onko naisella hyvät mahdollisuudet päästä "portsariksi"? En kuitenkaan ole mikään pienikokoinen (180cm/78kg) ja lihasta löytyy ihan ok:sti, kunto on aika hyvä ja olen harrastanut erästä itsepuolustuslajia yli 10 vuotta. Tiiän kuitenkin myös sen että tietenkin on parasta yrittää selvittää mahdolliset hankalat tilanteet puhumalla, olen rauhallinen, tulen ihmisten kanssa toimeen yleensä jne mutta tarpeen tullessa siis myös muutkin keinot onnistuisi.
2. Millainen koulutus ja mssä järjestetään Länsi-Suomessa?
3.Millainen palkka?

Järjestyksenvalvojan peruskoulutus
Yhteenveto
Pituus:
32 tuntia
Hinta:
130 EUR (arvonlisäverotonta)
Koulutuksen järjestäjä:
http://www.koulutus.fi/Jaerjestyksenvalvojan_peruskoulutus_124098.htm
Vaasan aikuiskoulutuskeskus plusVaasan aikuiskoulutuskeskus
Koulutuspaikkakunta:
Vaasa
Koulutustyyppi:
Avoin koulutus

Mua kiinnostaisi tehdä "portsarin" töitä vaikka sillon tällön. Olisi kuitenkin muutama kysymys:
1. Onko naisella hyvät mahdollisuudet päästä "portsariksi"? En kuitenkaan ole mikään pienikokoinen (180cm/78kg) ja lihasta löytyy ihan ok:sti, kunto on aika hyvä ja olen harrastanut erästä itsepuolustuslajia yli 10 vuotta. Tiiän kuitenkin myös sen että tietenkin on parasta yrittää selvittää mahdolliset hankalat tilanteet puhumalla, olen rauhallinen, tulen ihmisten kanssa toimeen yleensä jne mutta tarpeen tullessa siis myös muutkin keinot onnistuisi.
2. Millainen koulutus ja mssä järjestetään Länsi-Suomessa?
3.Millainen palkka?

Koulutuksia järjestetään joka puolella, myös länsi-suomessa useammassa paikassa. Palkka ei kovin erikoinen ole, vaikka ilta ja yöpainotteista duunia. Joissakin paikoissa vaksit saa narikkatulot tai tietyn prosentin niistä palkaksi. Eli mitä enemmän asiakkaita - sen enemmän liksaa. Muun muassa minä toimin vartijoiden ja järjestyksenvalvojien kouluttajana e-suomessa. Poliisit myös paljon kouluttaa vartijoita ja järkkäreitä.

Ilta- ja viikonlopputyötä, aina joku känniääliö aukomassa päätä ja tarjoamassa moraa keuhkoon.

Eiköhän sieltä sun itsepuolustusharrastuksen parista löydy ovimiehiä joilta kysyä millaista työtä se oikein on.

Tiedän, mutta mulle sopis ilta-/viikonlopputyö ja kyllä baareihin mukaviakin ihmisiä tulee :) Ja mä tykkään ongelmien ratkomisesta ja selvittelystä.

jos syy on silloin tällöin huvittais EI KANNATA
muut naiset alalla sylkee naamalle kuvittelee omistavansa jonkun ="#%)"€% reviirin
palkka nykyään SURKEA ellet ole sanotaan 25vuotta hommaa tehnyt eli yleensä jossain lajissa arvostettu vanhempi, suurempi mies henkilö.
ja jos POKE haluat olla niin aloitettuasi saat odottaa ainakin 5vuotta kokemuksen syvällä rintaäänellä.

itselläni kuudes vuosi menossa ja voin kertoa ettei sitä palkan takia tehdä vaan se on kutsumus ainakin naiselle siinä missä poliisin ammatti eli pikainen toisto vielä palkka on perseestä huhut ja juorut alkavat naisista kiertää heti paskanjauhantaa siis luvassa ja ovihommia pääsee tekemään satunnaisia kertoja lukuun ottamatta vasta monen vuoden narikassa seisonnan jälkeen...

älä käsitä väärin rakastan työtäni se on parasta koskaan mutta se ei tosissaan ole sitä miltä näyttää

pääset ratkomaan ja olemaan innokas asiakaspalvelija myös baaritiskillä kuulemma liksakin parempaa kurssi halvempi ja ainakin asiakkaat asiallisempia ja mukavampia

niin tai vieläkin parempaa jos haluat olla pokepoikien kanssa hommissa ja ratkoa ongelmia käyttämättä kurssiin rahaa niin pääset ilman kurssia tekemään samaa hommaa kun tekisit luultavasti useamman vuoden kortin kanssakin eli hakemaan vaan narikkatyttö puuhiin...

Jaa-a, kyllä mä teen niitä hommia ihan ilman mitään itsepuolustustaustaa ja olen pärjännyt. Tosin en kyllä lähtisi joka paikkaan töihinkään. Nainen portsarina pärjää monesti jo sillä, että on nainen -> miehet ei niin herkästi lähde lyömään. Voimaa on hyvä olla, että saa sen sammuneen juopon pihalle yms. mutta puhumalla (ja huutamalla ku syötävä) ratkeaa 99 % "tilanteista".

Palkka riippuu ihan paikasta, mutta jos TESksen mukaan mennään, niin ei sillä rikastumaan pääse.

Poken hommat vaatii kyllä pitkää pinnaa. Ja se työ on kyllä pääasiassa kaikkea muuta kun sitä välienselvittelyä.

Yhteistyössä