Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Jännitysniska...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="eve83, post: 17401240, member: 52662"]</p><p>Heippa Drosera!! Ja muutkin=)</p><p>Mua niin harmittaa etten ole aikaisemmin löytäny tätä keskustelua, ois tullu monet ahistukset varmaan vähemmän ku tietää ettei oo ainut jolla näitä vaivoja on.</p><p></p><p></p><p>Välillä on kyllä naurattanutkin ku on näitä lukenu, vaikka ei tää naurun asia olekaan. Mut ku tää on niin sairasta vaan ja tuntuu et lääkärit ne vaan vähättelee. Ja kuvailit Dosera niin hyvin tuon "toiseen maailmaan" siirtymisen jutun. Siis mä oon usein kuvaillu oloani et ihan ku ei ois tässä maailmassa. Tää on niin ihanaa ku te kaikki tajuatte jos kuvailee tollasia tuntemuksia.</p><p></p><p>Onko teillä muilla siis oireet koko ajan päällä?Ku mulla on melkeinpä ihan koko ajan. Ei tuu mistään helpotusta. Aina ku meen hoitoon ni hetkeks auttaa ..ei oireita hävitä mut helpottaa...Mut sit ne heti tulee melkeinpä tuplana. Mulla on muutes kans tosi korkeet silmänpaineet. Ja tuo ku puhuit tosta et ei kaikki aineet oikein päässä kierrä kunnolla. Ni ku kävin tuolla Dextrassa viime syksynä ni se pätevä fysioterapeutti sano et on ihan selvä homma et mulla ainakin pahentaa oloa se, että mulla ei verensäätely päähän toimi niin ku ihan pitäis. Ku on niin jännityksessä kaikki. Siis ei vaarallista mutta aiheuttaa lisäoireita. Just näköhäiriöitäkin ku sumentaa välillä. No sithän se laitto kaks rentouttavaa ruiskua kallonpohjalihaksiin ja oi mikä tunne. Aine auttoi hetken ja näin kaiken todella kirkkaasti. Mut sitä kesti sit niin vähän aikaa että ei todennut ruiskujen antamista viisaaksi jos vaikuttaa niin vähän aikaa.Joillakin se auttaa todella kauankin.</p><p></p><p>Onks teillä muuten jotain rakenteellisia vikoja? Just viime viikolla yks naprapautti sano et jos mulla ois kaula lyhkäsempi ni oisin terve=) mulla on todella pitkä kaula ja oikoryhti. Siks jännitysniska on tosi pahana. Ai niin. Ja ette arvaakaan kuinka hienoa oli viime viikolla kuulla todella ymmärtävä lause eräältä pätevältä fyrioterapeutilta. Sano että jännitysniska on helvetti maan päällä- Näyttää terveeltä, mut on niin niin niin sairas. Kiteytti aikas hyvin.</p><p></p><p>Mun kuulo meni siis ihan yllättäetn ekalla luokalla. Oli siinä puhkottu sitä paljon, mutta se ei ollut kyllä kenenkään mielestä syy. Nyt yks lääkäri sano että uskoo et siellä on ollu joku jännitys...tai on ehkä vieläkin mikä painaa jotain kuulojuttua. Koska korva on aina ollu niin siisti ja kaikkee ni se ois järkevin selitys. Plus se että en voi saada kuulolaitetta. Jos ois normi kuulonmenetys ollu ni yleensä saa aina, mut mulla ku joku siellä painaa..ni siitä ei o mulle mitään apua. Välillä jännää ku hyvässä korvassa on oireita...että ei kai vaan siitäkin mee kuulo.Ei sas aatella noin mut ainahan välillä miettii. Ei o varakorvaa jäljellä=)korvia on tutkittu ihan sairaasti kaikki nää vuodet vaikka millä kojeilla ja testeillä..aika hassua että kukaan ei o koskaan kuitenkaan kunnolla antanu selkeää diagnoosia..vain noita sinne päin juttuja...</p><p></p><p>Tuntuu taas et ois paljon asiaa. Ihanaa ku voi tänne avautua.</p><p></p><p>Toi on muute kauheeta just ku pää on niin pihalla ja pitäs käydä töissä tai koulussa..</p><p>MÄhän ollin ekan vuoden vaan himassa. Oli niin pahat oireet et lopetin koulun ja töissä en pystyny käymään. Sit tein 4 päiviä ja nyt kokopäivästä semmosta hommaa et sekä istun että liikun ja saan ite määrätä työtahdin. Luksusta et oon löytäny semmosen homman. Mut just esim koulussa kaikki esitelmät oli mulle kauheita. Ennen nautin esiintymisestä ja sit yhtäkkiä kaiki nää oireet ja päässä vippaa ja puhe sammaltaa ku leuat on jumissa ni se oli mulle todella vaikeeta. Ja jengi luuli e tjännitti vaan sikana. Ärsytti. Moni ei tajua kuinka tämmönen vaikuttaa joka päiväiseen arkeen. Välillä just kaupassa käynti on helvettiä. Ja toi sun rinkkajuttus. Mulle just yks sano etten sais pitää mitään laukkuja, reppuja olallani. Olit aika sitkeä että pystyit. Inhottavaa että oireet tuli niin pahana.</p><p></p><p>ja oot oikeessa. huumorilla tästä selviää..ainakin helpommalla. Välillä kyllä saa hyvätkin naurut kaikesta sekoilusta. Ku ois kännissä välillä=) Syntymähumalassa=)</p><p></p><p>Kivaa että kävit kirjottaa taas tänne!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="eve83, post: 17401240, member: 52662"] Heippa Drosera!! Ja muutkin=) Mua niin harmittaa etten ole aikaisemmin löytäny tätä keskustelua, ois tullu monet ahistukset varmaan vähemmän ku tietää ettei oo ainut jolla näitä vaivoja on. Välillä on kyllä naurattanutkin ku on näitä lukenu, vaikka ei tää naurun asia olekaan. Mut ku tää on niin sairasta vaan ja tuntuu et lääkärit ne vaan vähättelee. Ja kuvailit Dosera niin hyvin tuon "toiseen maailmaan" siirtymisen jutun. Siis mä oon usein kuvaillu oloani et ihan ku ei ois tässä maailmassa. Tää on niin ihanaa ku te kaikki tajuatte jos kuvailee tollasia tuntemuksia. Onko teillä muilla siis oireet koko ajan päällä?Ku mulla on melkeinpä ihan koko ajan. Ei tuu mistään helpotusta. Aina ku meen hoitoon ni hetkeks auttaa ..ei oireita hävitä mut helpottaa...Mut sit ne heti tulee melkeinpä tuplana. Mulla on muutes kans tosi korkeet silmänpaineet. Ja tuo ku puhuit tosta et ei kaikki aineet oikein päässä kierrä kunnolla. Ni ku kävin tuolla Dextrassa viime syksynä ni se pätevä fysioterapeutti sano et on ihan selvä homma et mulla ainakin pahentaa oloa se, että mulla ei verensäätely päähän toimi niin ku ihan pitäis. Ku on niin jännityksessä kaikki. Siis ei vaarallista mutta aiheuttaa lisäoireita. Just näköhäiriöitäkin ku sumentaa välillä. No sithän se laitto kaks rentouttavaa ruiskua kallonpohjalihaksiin ja oi mikä tunne. Aine auttoi hetken ja näin kaiken todella kirkkaasti. Mut sitä kesti sit niin vähän aikaa että ei todennut ruiskujen antamista viisaaksi jos vaikuttaa niin vähän aikaa.Joillakin se auttaa todella kauankin. Onks teillä muuten jotain rakenteellisia vikoja? Just viime viikolla yks naprapautti sano et jos mulla ois kaula lyhkäsempi ni oisin terve=) mulla on todella pitkä kaula ja oikoryhti. Siks jännitysniska on tosi pahana. Ai niin. Ja ette arvaakaan kuinka hienoa oli viime viikolla kuulla todella ymmärtävä lause eräältä pätevältä fyrioterapeutilta. Sano että jännitysniska on helvetti maan päällä- Näyttää terveeltä, mut on niin niin niin sairas. Kiteytti aikas hyvin. Mun kuulo meni siis ihan yllättäetn ekalla luokalla. Oli siinä puhkottu sitä paljon, mutta se ei ollut kyllä kenenkään mielestä syy. Nyt yks lääkäri sano että uskoo et siellä on ollu joku jännitys...tai on ehkä vieläkin mikä painaa jotain kuulojuttua. Koska korva on aina ollu niin siisti ja kaikkee ni se ois järkevin selitys. Plus se että en voi saada kuulolaitetta. Jos ois normi kuulonmenetys ollu ni yleensä saa aina, mut mulla ku joku siellä painaa..ni siitä ei o mulle mitään apua. Välillä jännää ku hyvässä korvassa on oireita...että ei kai vaan siitäkin mee kuulo.Ei sas aatella noin mut ainahan välillä miettii. Ei o varakorvaa jäljellä=)korvia on tutkittu ihan sairaasti kaikki nää vuodet vaikka millä kojeilla ja testeillä..aika hassua että kukaan ei o koskaan kuitenkaan kunnolla antanu selkeää diagnoosia..vain noita sinne päin juttuja... Tuntuu taas et ois paljon asiaa. Ihanaa ku voi tänne avautua. Toi on muute kauheeta just ku pää on niin pihalla ja pitäs käydä töissä tai koulussa.. MÄhän ollin ekan vuoden vaan himassa. Oli niin pahat oireet et lopetin koulun ja töissä en pystyny käymään. Sit tein 4 päiviä ja nyt kokopäivästä semmosta hommaa et sekä istun että liikun ja saan ite määrätä työtahdin. Luksusta et oon löytäny semmosen homman. Mut just esim koulussa kaikki esitelmät oli mulle kauheita. Ennen nautin esiintymisestä ja sit yhtäkkiä kaiki nää oireet ja päässä vippaa ja puhe sammaltaa ku leuat on jumissa ni se oli mulle todella vaikeeta. Ja jengi luuli e tjännitti vaan sikana. Ärsytti. Moni ei tajua kuinka tämmönen vaikuttaa joka päiväiseen arkeen. Välillä just kaupassa käynti on helvettiä. Ja toi sun rinkkajuttus. Mulle just yks sano etten sais pitää mitään laukkuja, reppuja olallani. Olit aika sitkeä että pystyit. Inhottavaa että oireet tuli niin pahana. ja oot oikeessa. huumorilla tästä selviää..ainakin helpommalla. Välillä kyllä saa hyvätkin naurut kaikesta sekoilusta. Ku ois kännissä välillä=) Syntymähumalassa=) Kivaa että kävit kirjottaa taas tänne! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Sanna Marin oli tässäkin oikeassa. Purra ja Orpo valehtelee minkä pystyy ja siitä paskakaksikosta ei ole tätä maata johtamaan
12 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Kansalaisena haluaisin tietää, että onko kaikilla meillä lupa valehdella niin paljon kuin vain haluaa?
14 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
SDP:n Lindtman nosti esiin MTV:n uutisoiman hallituksen erikoisen kasvutoimilistan: "Aivan käsittämätöntä sekoilua"
37 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Turun hovioikeus – Valtakunnan korkeinta poliisiviranomaista edustava virkamies pakoili oikeutta
48 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Epäily: Pyöräilijä heitti spermaa ihmisten päälle Helsingin arvoalueella. Tapauksesta on kirjattu rikosilmoitus torstaina."
Tänään 18:48
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
Tänään 18:48
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Miehet: Kännäämällä, oksentamalla ja kusemalla yht. kämppäänne, käymällä jatkuvasti vieraissa. Näin saatte miss Suomi -tason naisen. Älkää rehkikö
Tänään 18:44
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Marenkien pakkaus myyntiä varten
Tänään 17:47
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 858
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 840
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 775
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 680
Aihe vapaa
7.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 676
Aihe vapaa
8.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 651
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Ministeri Riikka Purra: "Tavallisen työtätekevän suomalaisten ostovoima kasvaa"
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
8 min sitten
Aihe vapaa
3.
Sanna Marin oli tässäkin oikeassa. Purra ja Orpo valehtelee minkä pystyy ja siitä paskakaksikosta ei ole tätä maata johtamaan
9 min sitten
Aihe vapaa
4.
Kansalaisena haluaisin tietää, että onko kaikilla meillä lupa valehdella niin paljon kuin vain haluaa?
14 min sitten
Aihe vapaa
5.
SDP:n Lindtman nosti esiin MTV:n uutisoiman hallituksen erikoisen kasvutoimilistan: "Aivan käsittämätöntä sekoilua"
37 min sitten
Aihe vapaa
6.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
47 min sitten
Aihe vapaa
7.
Turun hovioikeus – Valtakunnan korkeinta poliisiviranomaista edustava virkamies pakoili oikeutta
48 min sitten
Aihe vapaa
8.
Oliko Bobrikovin murhannut Jevgeni jo eläissään Eugen vai muuttuiko tämä vasta post mortum?
Tänään 19:13
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Perhe-elämä
Jännitysniska...
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu