Jännittääkö ehkäisyn poisjättö

  • Viestiketjun aloittaja Terttu
  • Ensimmäinen viesti
Terttu
Olen 47- vuotias ahkerasti seksiä harrastava ja olen jättänyt kaiken ehkäisyn reilut puoli vuotta sitten pois. Minua jännittää kovasi tulenko raskaaksi vaiko en, ainakaan vielä ei ole tärpännyt.
Miten on kanssasisaret, jännittääkö teitä vastaava tilanne ?
 
kommentti
Ei kai kyseessä ole joku ""jännitysnäytelmä"". Minusta ei ainakaan hauska sellainen. Videovuokraamot voisi olla parempi osoite. Sorry mutta en ymmärrä lapsellista juttuasi!
 
Äimä
Miten niin tämä nyt sitten on lapsellista? Jos voidaan olettaa, että fysiologisten merkkien perusteella (joihin ikä antaa oikeuden nojata) raskautta ei enää ole odotettavissa, niin onhan päivänselvää, että mieli vaatii aikansa asiantilan ymmärtämiseen ja jännitystä on ilmassa.
 
kommentti
No jos ap lopettaa ehkäisyn ja yrittää kaikenlaisten tilastojen perusteella ennustaa raskaaksitulomahdollisuuttaan ja kirjoittaa siitä sitten ""jännittää""-jutun palstalle, niin minusta se on lapsellista. Ts. tuntuu että ap:llä ei ole muuta mielekästä tekemistä ja tarttee jännitellä tällaisia seikkoja.
Varsinkin kun ap korostaa seksuaalista aktiivuuttaan niin tulee mieleen melkeinpä ""venäläinen ruletti"".
 

Yhteistyössä