Jännittää.... Parin tunnin päästä laitetaan kierukka..

• Viestiketjun aloittaja aina harmaan vakkari
  • Ensimmäinen viesti
aina harmaan vakkari
Vuosia sitten laitettiin hormonikierukka, oli ihan kamalan kivuliasta ja kesti kauan kun lääkäri yritti laittaa sitä!! Nyt laitetaan kuparikierukka, kun mulle ei mitkään hormonit sovi.. Mutta pelottaa ja hermostuttaa aivan kamalasti :(

Onkohan nyt vielä kivuliaampaa..? Onko se kuparikierukka saman kokoinen kun hormonikierukka?

ap
Juu ekalla kerralla lääkäri yritti laittaa sitä puoli tuntia, ja melkein itkin kivusta.. :(. Joutui hakemaan toisen lääkärin apuun, ja se sitten sai laitettua kierukan ehkä kymmenessä minuutissa..

vieras
mä olin niin kipee kuparikierukasta ,että vuodin melkein "kuiviin"toivottavasti sulla ei käy niin!!Mulla laski hb 53een!Laitto jonkun verran kipeetä on mutta yrittää vaan olla rentona!mut mä en kestä ottaa enää sitä...

Voihan se mennä helpollakin. Mulle laittoi tk:ssa neuvolalekuri ja oli paljon helpompi juttu kun ajattelin. Se tosiaan on laittajan taidoistakin kiinni. Vähän sama juttu kun mun eka papa joka oli aivan kauhea kokemus ja yhtä räpellystä kahden ihmisen voimin. Seuraava oli eripaikka ja ottaja, nopsaan ja helpolla sai otettua.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olin niin kipee kuparikierukasta ,että vuodin melkein "kuiviin"toivottavasti sulla ei käy niin!!Mulla laski hb 53een!Laitto jonkun verran kipeetä on mutta yrittää vaan olla rentona!mut mä en kestä ottaa enää sitä...
Mulla on tosi niukat menkat, hyvä jos kestää edes kaksi päivää. Siksi uskallan nyt kokeilla kuparikierukkaa.. Saa nähdä vuodanko sitten kuiviin.. Jos kuparikierukkakaan ei sovi mulle, niin sitten seuraavaksi piuhat poikki. Lapsiluku on jo täysi, mutta lääkäri ei ihan vielä haluaisi tehdä sterilisaatiota.. olen vasta 30v.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ota buranaa pari kipaletta ja panadoli! nyt kun otat ni ehtii vaikuttaa, näin mulle käskettiin ku olin menossa kierukan laittoon (ja paskat, se sattu silti ihan helvetisti.)
Lykkyä pyttyyn!
Otin jo burana 600, päätä särki heti aamusta. Jospa se vähän auttaisi samalla siihen kipuun :D

Kiitti teille kaikille rohkaisusta, alan nyt valmistautua lähtöön...

kierukallinen
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mulla ei tuntunut missään kierukan laitto. gyne sanoi että jos siihen menee yli kuusi sekuntia niin laittajan pitäisi palata koulunpenkille.

mutta sen panadolin otin mäkin ennakkoon. lykkyä pyttyyn!
Mä kans sain vuosi sitten kierukan ja ei kovin montaa sekkaa menny sen laitossa. Vähän nipsas ja loppupäivästä välillä vähän jomotteli. Mutta ennen ja jälkeen kun otti Ibusalia, ni helpotti.

ap
Selvisin hengissä!!
Kivuliasta se kuitenkin taas oli. Sain aluksi puudutusta (sattui sekin..). Ja silti sattui kierukan laittaminen. Mutta ei siinä onneksi kauhean kauan mennyt. Jälkeenpäin sattui kovasti, supisteli.

Mutta ei ollut läheskään niin kamala kokemus kuin se ensimmäinen kerta, kun laitettiin hormonikierukka!

Eikä enää edes vuoda :)

Yhteistyössä