Jännittää huomiset treffit exän kanssa ihan sikana

Siis en tajua mistä tää voi johtua? Toivottavasti tää jatkuva heikotus ja jänskätys tietää vaan hyvää ;D Ei olla nähty 2,5 vkoon ja siksikin on maha kuralla. Huomiseen lisää jänskätystä se, et aion valmistaa exälle sinne aterian enkä ole varma onnistunko : D ja sit aion laittaa päälle paidan, jota moni nainen ei uskaltaisi ehkä paljastavuudessaan laittaa pakkaskeleillä, mutta mulla on kyllä siihen rohkeutta. Huomenna ei kyllä kukaan jää Prismassa kakkoseksi mulle...aion varmistaa, että exä pitää visusti silmänsä mussa : D
 
Prismassa päivällistreffit sexy -paidassa :D
Melkein mut ei ihan :D Tarkoituksena on, et tarjoan exälle ton ruoan parkkipaikalla, koska autossa on intiimimpi tunnelma :heart: Varsinkin mun exän autossa, kun se on siisti ja siellä voi kuunnella samalla musaa ja sitten siellä on myös lämmitys...voin rauhassa riisua takin ja olla ohuemmassakin paidassa siellä. Sieltä sit toivottavasti matka jatkuu Prismaan, kun olis paljon ostettavia ja exä on hyvä kantoapu :)
 
"heh"
Melkein mut ei ihan :D Tarkoituksena on, et tarjoan exälle ton ruoan parkkipaikalla, koska autossa on intiimimpi tunnelma :heart: Varsinkin mun exän autossa, kun se on siisti ja siellä voi kuunnella samalla musaa ja sitten siellä on myös lämmitys...voin rauhassa riisua takin ja olla ohuemmassakin paidassa siellä. Sieltä sit toivottavasti matka jatkuu Prismaan, kun olis paljon ostettavia ja exä on hyvä kantoapu :)
Ihanan romanttisesti ikkunat huurussa siellä mussutatte ruokaa :heart:

Ai kantoapuna, ettei vain maksumiehenä?? :D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="heh";25567043]Ihanan romanttisesti ikkunat huurussa siellä mussutatte ruokaa :heart:

Ai kantoapuna, ettei vain maksumiehenä?? :D[/QUOTE]

Juu romantiikkaasta ei tuu olee puutetta :heart:

No heh...joo en pistä vastaan, jos exä maksaa : D
 
En ymmärrä
En oikein ymmärrä, jos hän on lapsesi isä eli teillä on pitkä menneisyys yhdessä, niin miksi tavata prisman parkkipaikalla.

Eikö olisi helpompaa, jos hän tulisi luoksesi lasta moikkaamaan ja tarjoisit syötävää siinä. Menet sitten lapsen kanssa illemmalla kahestaan kauppaan.

Eikö lapsenkin olisi mukavampi olla isin kanssa muualla kuin autossa.

Kumpi teistä sai idean, että tavataan siellä parkkipaikalla
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Onko tää joku erityissalainen tapaaminen kun autossa syötte... eikö exän nyxä saa tietää näistä treffeistä? ;)
No ei että en tiedä onko exä kertonut sen nyksälleen vai ei...mut ei kiinostakaan itse asiassa :D Sitä paitsi ex ei edes vielä tiedä, et oon suunittellut näistä treffit: että oon kokannut sille ruokaa jne. Ex ite sano vaan, että jos nyt suostuu mua lähtee käyttää Prismassa niin ei sit tällä kertaa mennä hamppareille, et se yrittää nyt vähän säästää ja laihuttaa...nii musta oli sit hyvä idea kekata, et hei mähän voin sille vaihteeksi tarjota tällä tavalla ruokaa...nyt varsinkin, kun se on koittanut rajoittaa sitä aikaa minkä se on mun luona :( niin se ei ole voinut täällä syödä jne.
 

Yhteistyössä