jälkiehkäisy + imetys

lyhyesti virsi kaunis: kumi petti ja lapsi 3kk. mitä tehdä? kk epäsäännölliset eli tuli kerran synnytyksen jälkeen ja sen jälkeen ei mitään muuta kuin pientä tiputtelua pari kertaa. mahdollisuus raskauteen on..? onko kellään muulle sattunut näin ja millä loppu tuloksella?

Kiitosta vaan vastanneille!

kyllä, meilläkin petti ja monesti :LOL: meinasin ottaa jälkiehkäisyn mutten halunnu imetyksen takia. alko normisti menkat. luuulen et imetyksellä on jotain merkitystä , ettei normaalisti kypsy munasolut, tai sitten ei..

Rukoilijasirkka
Mä kävin kerran hakemassa ku imetin ja apteekissa oli niin hlmö myyjä, et se alko sanoon, et ehkä mä en tarvii niitä, ku imetän. :| Mun mielestä aika huono suhtautuminen.

v
Kannattaa ehdottomasti ottaa jos tuntuu siltä ettei toista lasta vielä.. Mä meinaan imetin vielä kun alettiin kakkosta yrittämään ja heti melkein tärppäs, ja vieläpä tuplasti.

isoperse
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kannattaa ehdottomasti ottaa jos tuntuu siltä ettei toista lasta vielä.. Mä meinaan imetin vielä kun alettiin kakkosta yrittämään ja heti melkein tärppäs, ja vieläpä tuplasti.
:eek: :eek: oh no! mut kuitenkin rakastatte "vahinkojanne" ? on tässä kyl talous pikkasen tiukalla vielä tässä vaiheessa et viisainta olisi tietenkin odottaa pahimman ylitse!

v
Alkuperäinen kirjoittaja isoperse:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
:eek: :eek: oh no! mut kuitenkin rakastatte "vahinkojanne" ? on tässä kyl talous pikkasen tiukalla vielä tässä vaiheessa et viisainta olisi tietenkin odottaa pahimman ylitse!
Siis eivät varsinaisesti olleet vahinkoja kun oltiin jo alettu toista yrittämään. Yllätys vaan oli suuri kun paljastui että siellä onkin 2 :) Tottakai heitä rakstetaan aivan hirveästi ja innolla odotetaan heidän syntymää. Mutta onneksi sinne kuitenkin vielä paljon aikaa kun tuo esikoinenkin täytti vasta 10kk :)

Yhteistyössä