Mulla kolmannen jälkeen kesti kolme - neljä päivää. Pahimmillaan olivat tuossa kolmantena päivänä, kun maito nousi oikein kohinalla ja vauva vhdoin ryhtyi syömään kunnolla.
Minulla ei ollut ekalla kerralla jälkisupistuksia yhtään, toisella kertaa oli pari päivää mut ei mitään kauheita. Ja viimesimmällä kerralla sain synnytyksessä korviini niitä (sanokaa viisaammat ) jonkun sortin "vyöhyke"nappeja jotka kuulemma tehoaa just noihin jälkisupistuksiinkin, eikä niitä tosiaan sit tullutkaan.
Synnytin toisen lapseni toukokuussa ja jälkisupistukset olivat hirvittäviä!!Vieläkin kauhulla muistelen.Mulla ne kestivät noin kuukauden. Muutaman viikon aina imettäessä ja liikkuessa ja vähitellen siitä sitten harvenivat.Olen kanssa kuullut että joka lapsesta ne ovat tuplasti kamalampia edelliseen verrattuna..
Mulla ei ollut ekasta juuri yhtään jälkisupistuksia. Tästä tokasta oli sit sitäki kauheammat!!
Niitä kesti n.3 viikkoa, ja ekalla viikolla ne oli ihan #&%?$!*ä Kerrankin olin vauvan kanssa kahden kotona ja ne supistukset alkoi just kun vauva itki kamalasti. Mun piti vaan maata sängyllä liikkumatta ja huusin kivusta, tuntui kuin olisin uudestaan synnytyssalissa. Ihan kamalaa! ! En halua kyllä enää moista kokea :x