Jääkö teillä painaumia vaatteista ihoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jää. Alushousuista, vaikka olisivat isot, rintaliiveistä, sukista ja farkuista sekä housuista/hameista joissa kuminauha vyötäröllä. Enkä käytä tyköistuvia vaatteita, vaan löysiä.

Joistain sukista joskus jää, mutta muuten ei.
Jos rintaliiveistä jää jälki, ne eivät voi olla sopivan kokoiset tai sitten ne ovat väärän malliset.
Samoin jos alushousuista jää jälki, ne ovat kyllä liian pienet. Selvä kuin pläkki.

Jos rintaliiveistä jää jälki, ne eivät voi olla sopivan kokoiset tai sitten ne ovat väärän malliset.
Se jäljen jääminen voi olla ihan vaikka nestetasapainoon tai ilman lämpötilaan liittyvä juttu. Ainakin itselläni voi olla kuumana hikisenä päivänä tai jos on kantanut jotain olkapäillä niitä painaumia. Tai voihan sen kyllä tulkita myös niin, että silloin tarvitsisin vähän erikokoiset rintsikat :)

Se jäljen jääminen voi olla ihan vaikka nestetasapainoon tai ilman lämpötilaan liittyvä juttu. Ainakin itselläni voi olla kuumana hikisenä päivänä tai jos on kantanut jotain olkapäillä niitä painaumia. Tai voihan sen kyllä tulkita myös niin, että silloin tarvitsisin vähän erikokoiset rintsikat :)

Ajattelin lähinnä tilannetta jossa jäljet jää aina.
Toki taakan kantamisesta voi jäädä jälki, se on ihan normaalia.

He, käytän kotona löysiä mummoalkkareita, jotka ostin raskaana ollessa. Vaikka ne on löysiä, jää kuminauhasta jälki... Samoin rintaliivit, vaikka ovat löysät, saumojen jäljet jää. Ehkä ihoni on vaan herkkä? Samoin sormus jättää jäljen, vaikka se pyörii sormessa.

Mulla jää kans tosi herkästi vaatteista jälkiä. Ja niin kyllä muutenkin, ei tarvi kauaa vaikkapa pötkötellä sängyllä jonkun lakanan rutun päällä, niin jää painauma.

[QUOTE="mä vaan";23823373]Mulla jää kans tosi herkästi vaatteista jälkiä. Ja niin kyllä muutenkin, ei tarvi kauaa vaikkapa pötkötellä sängyllä jonkun lakanan rutun päällä, niin jää painauma.[/QUOTE]

samoin. Näytän aamuisin aika hurjalta kun naama on ihan täynnä painaumia ja yökkäristä on jäänyt myös painaumat (vaikka on sellainen todella löysä kaapu)

Uusimmat

Yhteistyössä