Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mäyrä:Eiks toi oo ihan kasaria.. jäätelökoneet? Samaa kastia ku leipäkoneet :x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Alkuperäinen kirjoittaja mäyrä:Eiks toi oo ihan kasaria.. jäätelökoneet? Samaa kastia ku leipäkoneet :x
sooou laast siison, vai?
Mä ainakin huolisin mokoman- sais just sellasta jätskiä kun haluaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Onkohan päivää, minä sä et saa mua ainakin kertaalleen kuolaamaan? :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Onkohan päivää, minä sä et saa mua ainakin kertaalleen kuolaamaan? :headwall:![]()
Samaa mäkin täs mietin, on se kova kundi ku saa naiset kostumaan (edes jostain kohdasta) kerran päiväs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en syö jäätelöä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Märkää kun märkää....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en syö jäätelöä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Märkää kun märkää....![]()
Sama kai se mihin sitä työntää...jäätelöä...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Alkuperäinen kirjoittaja mäyrä:Eiks toi oo ihan kasaria.. jäätelökoneet? Samaa kastia ku leipäkoneet :x
sooou laast siison, vai?
Mä ainakin huolisin mokoman- sais just sellasta jätskiä kun haluaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huoh, meillä on jäätelökone mutta en osaa tehdä sillä jäätelöä.. vtuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huoh, meillä on jäätelökone mutta en osaa tehdä sillä jäätelöä.. vtuttaa.
Osta tämä niin varmasti osaat!
http://www.booky.fi/book.php?book_id=9781405482356
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Onkohan päivää, minä sä et saa mua ainakin kertaalleen kuolaamaan? :headwall:![]()