jaanuskaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snooze79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

snooze79

Vieras
Sulla kun tuntuu noita hyviä reseptejä riittävän, niin pistähän mulle sun parhaat palat tähän!!
Ei mitään älyttömän vaikeita, jotain perusjuttuja.
Kiiiitooos!!!!!!!!!!!!!!!
(saa muutkin tietysti laittaa!!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 17:46 snooze79 kirjoitti:
Sulla kun tuntuu noita hyviä reseptejä riittävän, niin pistähän mulle sun parhaat palat tähän!!
Ei mitään älyttömän vaikeita, jotain perusjuttuja.
Kiiiitooos!!!!!!!!!!!!!!!
(saa muutkin tietysti laittaa!!)

Lähetin sulle kuiskuna viestiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 21:08 -molla- kirjoitti:
Oisit Jaanuska laittanu muidenkin näkyville ne ohjeet... :whistle: Ois voinu löytää jotain uutta omaankin ruokalistaan... :)

Miulla kun on ne wordin tiedostona niin tänne on vähän hankala niit laittaas kun on isot litaniat ja jos tänne alkaa valkkaas niin menee aikaa, mut jos joku tahtonnee nii meilaa osoitteeseen jaanuska7@luukku.com niin lähetän.

Löytyy mm. vaahdosta ohjeita, kaakuista, hedelmistä, marjoista, piiraista, liharuuista, perunaruuista, suklaista, karkkiohjeita...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 16:41 T O N T T U kirjoitti:
ootko jaanuska kokki vai innokas harrastelija? =)

innokas harrastelija sillo ku tulee sellainen mahdoton fiilis, ja oon keräilly ihan pienestä pitäen erilaisia ohjeita suvulta ja säveltäny ite. eli iso pino kertynyt jos jonkinlaisia ohjeita ja nyt oon sit alkanut pikku hiljaa ryhmittelemään noita ohjeita wordille. Iso homma mut jos ei huvita mitään illalla esim. surffata niin sit olen wordin kimpussa. =)

Yhteistyössä