M
"mama"
Vieras
Me muutimme nyt kotihoidontuen ajalla kun olin siis kotona kauemmaksi työpaikastani. Minulle ei makseta kilometrikorvauksia, bensan hinta on pilvissä ja mitään yleisiä linjoja ei kulje.
Toki ne saa verotuksiin, ei juurikaan lämmitä
Olen normalipalkkainen
Kahden lapsen normi päivähoitomaksut, yhden koululaisen iltapäivähoitomaksut,bensat yms ihan työhön/autoiluun liittyvät menot ja käteen jäisi niin vähän että sanon huomenna työpaikkani irti ja jään kotiin. Laskimme että tulemme näin vielä hyvin toimeen eikä tarvitse hankkia toista autoa, kehittelen jotain pikku bisnestä kotona ja hoidan lapset kotona näillä näkymin ihan kouluikään asti sitten.
Näin, tuntuu vain siltä että koulutus menee hukkaan jne.
Ja kyllä minä pelko persiissä mietin jo kun muutimme lähemmäs miehen töitä että kuinka käy ja näin kävi.
Toki ne saa verotuksiin, ei juurikaan lämmitä
Olen normalipalkkainen
Kahden lapsen normi päivähoitomaksut, yhden koululaisen iltapäivähoitomaksut,bensat yms ihan työhön/autoiluun liittyvät menot ja käteen jäisi niin vähän että sanon huomenna työpaikkani irti ja jään kotiin. Laskimme että tulemme näin vielä hyvin toimeen eikä tarvitse hankkia toista autoa, kehittelen jotain pikku bisnestä kotona ja hoidan lapset kotona näillä näkymin ihan kouluikään asti sitten.
Näin, tuntuu vain siltä että koulutus menee hukkaan jne.
Ja kyllä minä pelko persiissä mietin jo kun muutimme lähemmäs miehen töitä että kuinka käy ja näin kävi.