Jääkö tähän mattoon miten roskat kiinni, tietääkö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöttiäinen

Aktiivinen jäsen
14.04.2008
2 544
0
36
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35392&productId=223543&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Eli miten jää kyseiseen mattoon (tai samantyyliseen, samasta materiaalista tehtyyn) roskat kiinni? Mm. hiukset, pitääkö ne yksitellen nyppiä irti vai riittääkö pelkkä imurointi?

Harkinnassa ois uuden isomman maton osto, mutta kerran ku yhen maton ostin siihen jäi KAIKKI hiukset niin kiinni että sai aina yksitellen ne siitä nyppiä ja ei kiva ja sellasta mattoa en toiste halua. Paha vaan ku ei muista oliko se silloinen ryijymatto vai mikä...

Mutta jos jollain tietoa niin otan vastaan! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no tohon polypropyleeniin jää takuuvarmasti kaikki kiinni, en ostais.

Niin, tätä mä mietinkin. Onko siis olemassakaan sellasta mattoa mihin ei jäis karvat kiinni? Siis muita kuin muovi- tai puuvillamatto?
Ku joku tollanen muhkeampi ois niin ihana olkkarissa mutta ei taida löytyä sellasta mihin ei hiukset kiinni jäis... Pitäs varmaan leikata pää kaljuks jos niitä hiuksia ei siihen halua....

Ostin just meille tälläsen maton... ja pelkäsin mitä tulee. Mutta yllätyin positiivisesti. Mattoon kyllä jää roskat ym. mutta tosi helposti lähtee myös pois. Niin ja on ihanan pehmeä. Eikä hinnalla pilattu =) Meillä aiemmin ryijymatto, joka hyvin jemmas kaikki roskat, eikä lähtenyt kirveelläkään... Vaikka kuinka tamppas ym.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9663&productId=211681&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no tohon polypropyleeniin jää takuuvarmasti kaikki kiinni, en ostais.

Niin, tätä mä mietinkin. Onko siis olemassakaan sellasta mattoa mihin ei jäis karvat kiinni? Siis muita kuin muovi- tai puuvillamatto?
Ku joku tollanen muhkeampi ois niin ihana olkkarissa mutta ei taida löytyä sellasta mihin ei hiukset kiinni jäis... Pitäs varmaan leikata pää kaljuks jos niitä hiuksia ei siihen halua....

osta villamatto, villahan hylkii likaa. mulla on olkkarissa, ja on ihana imuroida!

Yhteistyössä