Jääkö sinulle pyykit koneeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaks ja puol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaks ja puol

Vieras
Koska:
A: Unohdat ne sinne
B: Sinulla on niin kiire, ettet ole kerinnyt viemään niitä kuivumaan
vai
C: Et ole vain jaksanut ottaa niitä koneesta pois ja viedä niitä kuivumaan?

Tällainen kysely tuli mieleen pyykkejä viedessä.;-)

Mulla yleisimmät syyt taitaa olla nää kaikki. Meille tulee aika paljon pyykkiä ja pieni lapsi ja pyykit pitää viedä aina kerrostalon kellarissa olevaan pieneen pyykinkuivaushuoneeseen, joka on jo muutenkin aina täynnä muiden asukkaiden pyykkejä.:O:-D Eli näistä syistä kaikki, A,B ja C on mun vastaus.;-)

Ei unohdu pesukoneeseen, vaan sujuvasti siirtyvät pesun jälkeen kuivausrumpuun. Se onkin sitten eri juttu, että miten ne vaatteet muistaa/jaksaa viedä kuivauksen jälkeen kaappeihin.

Mulle ei jää pyykit koneeseen. Jos en itse ole oitis niitä ottamassa niin mies ottaa ne kärppänä kuivumaan. Inhotaan molemmat koneessa märkänä hautuneen pyykin hajua, joka tuntuu ummehtuneena vielä pyykkien kuivuttuakin.

Mulla hyvin herkkä hajuaisti. Haistan bussissakin kenen pyykit on seisoneet koneessa kauemmin...

[QUOTE="hmh";29276857]Mulle ei jää pyykit koneeseen. Jos en itse ole oitis niitä ottamassa niin mies ottaa ne kärppänä kuivumaan. Inhotaan molemmat koneessa märkänä hautuneen pyykin hajua, joka tuntuu ummehtuneena vielä pyykkien kuivuttuakin.

Mulla hyvin herkkä hajuaisti. Haistan bussissakin kenen pyykit on seisoneet koneessa kauemmin...[/QUOTE]

Sama!

Ei ne jää. Jotain tunnin odotusta en katso jäämiseksi... Saattaa siis pieneksi hetkeksi unohtua tai on jotain muuta tekemistä ensin. Yleensä olen 10min sisällä laittamassa kuivumaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä