Jääkö kroppa tällaiseksi raskauden jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

j

Vieras
Synnytyksestä 6kk. Kroppa on löysä. Etenkin maha näyttää kamalalta taikinalta vaikka olen melkein lähtöpainossa. Nahka jää rumasti kuopalle ja muutenkin koko vatsa on löysä.

samoin rinnat oli ennen kiinteät, "kovatkin" ja pyöreät, nyt niistä on tullut "pitkät", löllöt ja raskausarpiset. Rinnat ovat siis sellaiset suipot nykyään ja menettäneet täytteensä. Kuppikoko on sama kuin ennen mutta koostumus aivan eri.

jääkö tää kroppa tällaiseksi? ei voi mitään jos jää, mutta olen yllättänyt että tosiaan aika paljon raskaus/imetys vaikuttaa.

Mulla ainakin jäi tissit sellaiseksi. Maha ei jäänyt, kun 2 vuotta treenasin niin sain kuntoon. Tissit on nyt taas ihan kivat kun uusi raskaus meneillään ja ne on taas täyteläiset, kovat ja kiinteät :D

Kyllä, jos et tee mitään. Jos olet tyytyväinen painoosi, niin ehkä kiinteyttäminen olisi paikallaan jos tuntuu, että paikat "löllyää". Rinnat kyllä menettää joiltain osin täyteläisyyttään imetyksen myötä. Siksi kannattaakin jo raskausaikana käyttää öin päivin tukevia liivejä niin ei mene niin pahasti.

Yhteistyössä