Jääkaappi + pakastin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Moi - jos tilaisit uuden jääkaapin ja pakastimen, vierekkäin seisovat, ja huomaisit, että niissä on erilaiset kahvat. Kaapit sinänsä samanlaiset, mutta kahvat täysin erilaiset, jotka siinä siis vierekkäin erilaisina nyt sit herättää hämmennystä, niin mitä tekisit? Vaatisitko tosen kaapin vaihtamista (voiks edes vaatia?? jos kaapit ihan toimivat jne)? Vai voiko vaatia hinnan alennusta ja mikä ois kohtuullinen hinnan alennus, jos joka päivä seuraavat 15-20 vuotta ottaa päähän kun kävelee jääkaapille? Vai onko mun pakko vaan tyytyä, kun kaapit sinänsä toimii? Liikkeestä eivät ole vastanneet mitään mun viestiin. Kalliit kaapit kuitenkin oli, ei mitään alennuskamaa.

Jos on itse ne tilannut ja ostanut, niin ei kai se liikkeen vika ole, jos on eri mallisarjojen kaapit ostanut, eikä liikkeellä ole tietenkään mitään velvollisuutta vaihtaa kaappeja.

Jos ne olivat jo tilatessa erinäköiset, niin silloin tiedustelisin, olisiko mahdollista saada toiseen samanlainen kahva ja mitä se maksaa. Mutta jos nettisivuilla/liikkeessä ne olisivat samanlaiset kuvissa/luonnossa, niin silloin vaatisin heidän kustannuksellaan samanlaiset kahvat molempiin. Sen kahvan nyt pystyy itsekin helposti vaihtamaan, oven kätisyyden vaihto ei ole ihan yhtä helppoa, mutta sekin on tehty itse. Monille se näyttää olevan liian vaikeaa ja on tosi naurettavan näköistä, että ovi aukeaa ihan väärään suuntaan ja sieltä on hankala ottaa mitään.

[QUOTE="vieras";24314748]Jos ne olivat jo tilatessa erinäköiset, niin silloin tiedustelisin, olisiko mahdollista saada toiseen samanlainen kahva ja mitä se maksaa. Mutta jos nettisivuilla/liikkeessä ne olisivat samanlaiset kuvissa/luonnossa, niin silloin vaatisin heidän kustannuksellaan samanlaiset kahvat molempiin. Sen kahvan nyt pystyy itsekin helposti vaihtamaan, oven kätisyyden vaihto ei ole ihan yhtä helppoa, mutta sekin on tehty itse. Monille se näyttää olevan liian vaikeaa ja on tosi naurettavan näköistä, että ovi aukeaa ihan väärään suuntaan ja sieltä on hankala ottaa mitään.[/QUOTE]

Joo, jääkaapista tuli jokin uusi malli, jossa uudenlainen kahva, vaikka liikkeessä oli molemmissa vielä samanlaiset. Joten tosiaan jos pystyvät kahvan vaihtamaan niin se olisi paras.

Yhteistyössä