Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
maantienharmaa, eli ei minkään värinen :snotty:
Blondi kyllä vois olla kiva
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
ootko siis koskaan ennen värjänny?
mun tämän hetkinen mielipide on että älä ainakaan tummaksi laita. siinä on helvetillinen työ saaada se takaisin vaaleaksi.
Ota tekoäly. Siis ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ota tekoäly. Siis ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ota tekoäly. Siis ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
![]()
Pitäsköhän mennä kauppaa ja hyllyn kohdalla laittaa silmät kiinni ja kattoa mikä väripurkki osuu käteen![]()
Aika riskaabelia. Älä toimi niin.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ota tekoäly. Siis ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
![]()
Pitäsköhän mennä kauppaa ja hyllyn kohdalla laittaa silmät kiinni ja kattoa mikä väripurkki osuu käteen![]()
Mä luulen että en kuitenkaan koita tuota konstia. Se vois mun säkällä olla se musta kesto....Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Aika riskaabelia. Älä toimi niin.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ota tekoäly. Siis ruskea.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mikä sun oikea hiusten värisi on?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ei ossoo sanoo muuta ku et varaudu lopputulokseen, mitä ikinä päätätkin
Mä haaveilin kauan punaisesta ja kun sain sen pääähäni tuntui et mitkään vaattetkaan ei sopinu päälle :O oli kyllä niin tulipunainen, ja mä taas kalmankalpea, se oli kyllä todellinen virheliike mulla
Mut hei, laita kuva kasvoistas ni me äänestetään mikä sulle sopis??!
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Ei ossoo sanoo muuta ku et varaudu lopputulokseen, mitä ikinä päätätkin
Mä haaveilin kauan punaisesta ja kun sain sen pääähäni tuntui et mitkään vaattetkaan ei sopinu päälle :O oli kyllä niin tulipunainen, ja mä taas kalmankalpea, se oli kyllä todellinen virheliike mulla
Mut hei, laita kuva kasvoistas ni me äänestetään mikä sulle sopis??!
Sitä en laita![]()
Mä joudun kestämään sen väri päätöksen ihan keskenäni täällä :xmas: