Jaahas, taisin sit odottaa liikaa tältäkin ystävänpäivältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Oon ollut usemman vuoden sinkku, mut nyt olen seurustellut muutaman kuukauden, joten ajattelin etukäteen et onpas kivaa kun ystävänpäivä tulee.

Olemme miehen kanssa "kaukosuhteessa" ja näkemään ei valitettavasti näin ystävänpäivänä päästä, mut mies on tosi ihana ja huomaavainen, joten salaa kyllä elättelin toivoa, että mies olis kuitenkin jotain kivaa keksinyt. Vaikka lähettänyt pienen lahjan tai kukkia tai edes jonkun söpöilevän kuvaviestin, tekstarin tms. Ihan mitä vaan.

Mutta enpä oo vielä saanut ees vastausta omaan ystävänpäivän toivotusviestiini... höh. :/

[QUOTE="eee";28050951]Oon ollut usemman vuoden sinkku, mut nyt olen seurustellut muutaman kuukauden, joten ajattelin etukäteen et onpas kivaa kun ystävänpäivä tulee.

Olemme miehen kanssa "kaukosuhteessa" ja näkemään ei valitettavasti näin ystävänpäivänä päästä, mut mies on tosi ihana ja huomaavainen, joten salaa kyllä elättelin toivoa, että mies olis kuitenkin jotain kivaa keksinyt. Vaikka lähettänyt pienen lahjan tai kukkia tai edes jonkun söpöilevän kuvaviestin, tekstarin tms. Ihan mitä vaan.

Mutta enpä oo vielä saanut ees vastausta omaan ystävänpäivän toivotusviestiini... höh. :/[/QUOTE]

Voisithan vaikkapa itse ihan soittaa ja toivottaa hyvää ystävänpäivää puhelimessa. Ei sen aina tarvitse olla mies, joka muistaa naista ystävänpäivänä. Minä annoin ensimmäistä kertaa elämässäni miehelleni kukkakimpun ja mies kyllä yllättyi. :)

Ystänpäivä... Tuo yksi turhimnasta krääsä juhlista.. Joku vain pitänyt keksiä kun joulusta vappuun on niin pitkä aika ettei krääsä jää hyllyille makaamaan.
Ei kai oikeasti kukaan aikuinen ihminen itke tälläisen hömpötysten perään??

Aika harva nainen taitaa saada mieheltä ystävänpäiväyllätystä. Aika turhaa touhua, onko mies muuten kelvollinen?

On se kelvollinen ja paljon enemmänkin, ihan unelma. En mä sitä siis tämän takia jättämässä ole :D
Mutta vähän kuitenkin yllätyin, kun se on tähän asti ollut niin hirmu huomaavainen, että toivoin salaa jotain pientä muistamista...

Onhan se totta, että ystävänpäivä on vähän sellainen krääsäjuhla. Eikä tää nyt mikään ylitsepääsemätön kriisin paikka ole. Kunhan puran pientä pettymystäni tänne. :P Mitäänsanomattomia sinkkuystävänpäiviä on takana niin monta, että toivoin tästä ystävänpäivästä erilaista...

Me sentäs miehen kanssa asutaan saman katon alla, eikä olla kumpikaan toivoteltu toisillemme tänään yhtään mitään, saatikka mitään lahjoja hommattu. Eikä se mua ainakaan haittaa. Tai käykö 7km yhteinen juoksulenkki sitten ystävänpäiväyllätyksestä??

Miten itse muistit miestä tekstarin lisäksi? Musta monetkaan miehet eivät Suomessa pidä ystävänpäivää minään, se on enemmän naisten heiniä. Suomessa se on juuri enemmän YSTÄVÄNpäivä, moni ei sitä pidä romanttisena juhlapäivänä.

Just joo.. Tämä on tääs tätä "minua kohtaan on tehty niin väärin". Säälipisteiden kalastelua. Siis jos pitää olla lahjaa tai kukkapuskaa, yllätyksi sun muuta olla vuosipäivälle, ystävänpäivälle, kihlapäivälle, hääpäivälle, synttäreille, jouluksi. Mitä muuta sitä kerkee tekemään kun järjestelemään yllätyksiä ja lahjoja? Ja mitä teet sen eteen, odotat? Missäs miehelle tarkoitetut yllätykset ja lahjat? Kyllä mulle riitti pusu ennenkun mies töihin lähti ja sanot rakastan sua. Ihan niinkun joka päivä. :)

Just joo.. Tämä on tääs tätä "minua kohtaan on tehty niin väärin". Säälipisteiden kalastelua. Siis jos pitää olla lahjaa tai kukkapuskaa, yllätyksi sun muuta olla vuosipäivälle, ystävänpäivälle, kihlapäivälle, hääpäivälle, synttäreille, jouluksi. Mitä muuta sitä kerkee tekemään kun järjestelemään yllätyksiä ja lahjoja? Ja mitä teet sen eteen, odotat? Missäs miehelle tarkoitetut yllätykset ja lahjat? Kyllä mulle riitti pusu ennenkun mies töihin lähti ja sanot rakastan sua. Ihan niinkun joka päivä. :)

No kyllä mulla itse asiassa oli miehelle yllätys. :)