Jaahas, sieltä pyrkii taas melkoinen rintama!

"vieras"
Siis millon täällä on ukkosia ollu? Tai no, viime yönä salamoi kun kiiruhdin koiran kanssa takas sisälle, jyrähtelikin, mut sitten oon taas nukahtanu odottaessani kunnon myräkkää : / Pääkaupunkiseudulla siis..

[QUOTE="vieras";26796354]Siis millon täällä on ukkosia ollu? Tai no, viime yönä salamoi kun kiiruhdin koiran kanssa takas sisälle, jyrähtelikin, mut sitten oon taas nukahtanu odottaessani kunnon myräkkää : / Pääkaupunkiseudulla siis..[/QUOTE]

La/Su välisenä yönä oisko 00.30-01.30 tjs ainakin Espoon suunnalla ryykiny ja kunnolla. Meillä ainakin partsin lasit ihan tärähteli/helis

"yyhoo"
Äh ja taasko joutuu valvomaan... : / Kaksi edellistä yötä on nyt mennyt pipariksi nuiden takia, mutta ei haitannut, koska on ollut vapaata. Huomenna pitäs kuitenkin mennä aamulla töihin, joten pitäs saaha jo nukuttuakin... :D

samalta a´lueelta
[QUOTE="hhh";26796367]onko jossain noita ennusteita, että onko esim.pirkanmaalle tulossa taas tollanen myräkkä kuten viime yö.[/QUOTE]

Ihan samaa yritin haeskella, mutta minulla ei ainakaan auennut koko tutka. Mihin se oli siis ennusteiden mukaan menossa? Viime yönä ukkonen oli Pirkanmaalla meidän kohdalla ihan päällä, vai oliko niitä useampiakin samaan aikaan... Kiinnostaisi tosiaan tietää joko se laantui vai tuleeko uudelleen?

"yyhoo"
Alkuperäinen kirjoittaja samalta a´lueelta;26796407:
Ihan samaa yritin haeskella, mutta minulla ei ainakaan auennut koko tutka. Mihin se oli siis ennusteiden mukaan menossa? Viime yönä ukkonen oli Pirkanmaalla meidän kohdalla ihan päällä, vai oliko niitä useampiakin samaan aikaan... Kiinnostaisi tosiaan tietää joko se laantui vai tuleeko uudelleen?
Tän ennusteen mukaan ukkosia ei olis enää tulossa, mutta mistäpä sitä sitten tietää...
S

"hhh"
Alkuperäinen kirjoittaja samalta a´lueelta;26796407:
1.5h valvoin ensin ukkosen takia ja sit en saanut enää unta. paukku ja salamoi ihan päällä koko ajan. ja oli säkää että edes heräsin, sammuttamaan vehkeet. edellisyönä en herännyt... nukun ukon kuorsauksen takia korvatulpat korvissa ja ukko ei herää mihinkään, vaikka talo kaatuis.

Aamuksi töihin
Ei saa tulla meille. Koira on täysin sekaisin ukkosten aikaan. Itkee, uikuttaa, vinkuu, juoksee päin seiniä, on siis täysin ulalla. Ja siinä möykässä ei kukaan nuku, sitä paitsi mä pelkään että sen sydän pettää :( Eikä auta feromonipannat, rauhoittavat, ei mitkään.
Joten pitäkää ukkosenne, meille ei tartte tulla.

Yhteistyössä