jaahas se on sit noin.vuoden vähä yli seksitauko!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
luulin miehen jo käsitelleen tämän asian ja niin hän itse myös sanoi.toinen lapsi on meille tulossa ja ei pajo o peittoja pöllytelty.mieheni kun ilmaisi asian niinkin hienosti et ei tuhdimmat naiset oikee sytytä.ja näin ollen ei pystynyt ekan raskauden aikana harrastamaan seksiä kanssani.puhuimme asiasta ja mies totesi olevan ok asian kanssa ja jos saadan toinen pikkunen niin siinä raskaudessa asiat ois toisi.eipä o ja mua kyrsii.kun taas saan itseni normi kuntoon niin turha sitä on sit vonkailla..ärsyttää

meillä on aina ollut niin että seksiä on ollut viimeisen kerran raskaana ollessa silloin kun olen ollut kolmannella kuulla ja seuraavan kerran hommiin on ryhdytty sitten kun lapsi on päälle puoltoista vee.. mieti siitä minkälainen selibaatti meillä on..

mistä te tollasia ukkoja oikeen ootte löytäny, ja miksi edes teette sellasten kanssa lapsia...

onneks mun miehen kanssa ei oo tollasta, Se kun rakastaa seksiä ja mua! on harrastettu seksiä vielä samana vuorokautena kun on tullut lähtö synnyttämään ja seuraavan kerran n.5 viikkoa synnytyksestä...

No höh. Tää on puolivitsillä heitetty, mutta tollaselle miehelle ei kannattaisi kertoa, kun raskautuu. Siis tarkoitan, että kun yhdessä olette päättäneet, että lapsi saa tulla, niin et sit kertoisi, kun on tärpänny. Näkis sit, olisko miehen asenne erilainen ja jatkuisko seksi miten pitkään, ennen kuin huomaisi...:D

Anteeksi vaan. Miehen kanssa just puhuttiin tollaisista idiooteista. Olen itse ihan sopusuhtainen ja ok näköinenkin, mutta ei miestäni haittaisi vaikka olisin lihava invalidi ja jutut pysyisivät ennallaan ja sama minulla. EI se ihmistä mitenkään muuta. huh kun pinnallisia ihmisiä taas liikenteessä.

Se on näiden nykyaikaisten kauneusihanteiden syy. JOTKUT miehet on aivopesty himoitsemaan vain luuta ja nahkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Se on näiden nykyaikaisten kauneusihanteiden syy. Miehet on aivopesty himoitsemaan vain luuta ja nahkaa.

siis mitä ihmettä ? eikö saa sanoa tykkäävänsä laihoista / normaalikroppasista ilman ,että on joko A ) idiootti tai B ) aivopesty ? :o :o tällasen mielikuvan nyt saa tästä ketjusta..

esim mä pidän kyllä mun miestä himottavampa tuollaisena kuin se nyt on, kuin että jos hän olisi 20-30kiloa reilusti LIHAVAMPi. mutta rakkauen määrään se ei vaikuttas, kyllä mä sitä rakastaisin ( ja tukisin laihdutuksessa :whistle: :D ) .

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Se on näiden nykyaikaisten kauneusihanteiden syy. Miehet on aivopesty himoitsemaan vain luuta ja nahkaa.

siis mitä ihmettä ? eikö saa sanoa tykkäävänsä laihoista / normaalikroppasista ilman ,että on joko A ) idiootti tai B ) aivopesty ? :o :o tällasen mielikuvan nyt saa tästä ketjusta..

esim mä pidän kyllä mun miestä himottavampa tuollaisena kuin se nyt on, kuin että jos hän olisi 20-30kiloa reilusti LIHAVAMPi. mutta rakkauen määrään se ei vaikuttas, kyllä mä sitä rakastaisin ( ja tukisi laihdutuksessa :whistle: :D ) .

Ei saa vetää herneitä nenään. Minusta olisi hirveä loukkaus, jos mieheni ei pitäisi minusta raskauskilojeni kanssa. :kieh:
Huomaa pieni muokkaus tekstissäni! Painotus siis sanalle JOTKUT :whistle:

esim mä pidän kyllä mun miestä himottavampa tuollaisena kuin se nyt on, kuin että jos hän olisi 20-30kiloa reilusti LIHAVAMPi. mutta rakkauen määrään se ei vaikuttas, kyllä mä sitä rakastaisin ( ja tukisi laihdutuksessa :whistle: :D ) .

Ei saa vetää herneitä nenään. Minusta olisi hirveä loukkaus, jos mieheni ei pitäisi minusta raskauskilojeni kanssa. :kieh:

ei mulla mtn herneitä mennyt mihkään :D
tuohon raskausajan haluttomuuteen miehellä, ei me naiset voida minusta puuttua ja haukkua miestä. kun ei me sitä asiaa voida ymmärtää kuitenkaan.
naiselle raskaana suodaan pupun halut tai paavin selibaatti, ilman että mies saa vetää herneitä laisinkaan. (( ja niinhän se pitää ollakin, mutta sen pitää toimia toisinkin päin ))

Meilläkin mies ONNEKSI tykkää raskausmahasta. Mutta siis ihmiset on erilaisia. On niitä miehiä ketä on ihan hulluna raskaana oleviin naisiin ja sit on niitä ketä ei sytytä ollenkaan. Se on tosi yksilöllistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Meillä mies tykkää onneksi raskausmahasta ihan kamalasti.

näimpänäin juuri. toiset tykkää,toiset ei. ihan normaalia.

No minusta olisi kielenkantojen koulutus paikoillaan. Odottavalle äidille ei sanota että tuhdit naiset ei sytytä. Todella iso loukkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:

No minusta olisi kielenkantojen koulutus paikoillaan. Odottavalle äidille ei sanota että tuhdit naiset ei sytytä. Todella iso loukkaus.

mjaah.
taisin unohtaa tosiaan, että odottavalle naiselle ei saa sanoa oikeastaan yhtään mitään ilman ettei hän loukkaantuisi.tunnustan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Käske ukon pistää silmät kiinni ja hommiin. Ja toki muista huomauttaa sen painosta jos on päässy pyöristymään sen jälkeen kun yhdessä aloitte kulkemaan.
Ja huokailu vatsalihasten perään vaikkapa telkkarin pojuja katsellessa. Ja ei hyvät reidet tai käsivarret olisi myöskään pahat miehellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:

mjaah.
taisin unohtaa tosiaan, että odottavalle naiselle ei saa sanoa oikeastaan yhtään mitään ilman ettei hän loukkaantuisi.tunnustan.

Tästä ei kai ollut puhetta.

höh. on mun miehenikin sanonut, että sen mielestä raskaana olevat on sen mahan takia ruman näköisiä, mutta ei mulle tullut mieleenkään loukkaantua. Se on aina ollut sitä mieltä, ja se on sen mielipide.

Yhteistyössä