jaahas se oli sit emätintulehdus ja pahanlainen(kirjoittelin eilen kum epäilin kierukan kanssa ongelmia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kolmas kerta parin vuoden sisään

onko kellään ollut toistuvia tulehduksia ja mistä moinen on johtunu? ensin laitoin kierukan piikkiin mutta mulla oli jo ennen sen laittoa tällainen

hygieniasta pidän huolta.
lekuri iski taas saman lääkekuurin käteen ja otti verikokeita.
klamydia testattu n. 1½ vuotta sitten ja nyt eivät testanneet ei ottanu papaa ollenkaa..multa ei otettu papaa edes ku laitettiin kierukka..kuulemma kun oli juuri puolivuotta sitten otettu, ni ei tarvitse ottaa

alkaa tympii tää..pinna kireellä koko aika ku vaivaa vaivan perään :(

tuota mietin et jos viel kerran tulee jotain ni sit lähtee pois..ei tätä jaksa enää yhtää..kätevähän se on, mut elämänlaatu tosi surkeeta nykysin.
pillerit aiheutti ketutusta, mut ei tääkää kiva ole et ketuttaa siksi, ku koko aika johonki paikkaan sattuu

Tietenkin voit yrittää sitä, että langat katkaistaan niin lyhyiksi, että jäävät kohtuun. ei ole kasvualustaa niin paljoa bakteereille. Vaihto/poisto onnistuu kyllä, vaikka humauksessa, jollei muuten.

mulla oli alamaha kipu, painon tunne alapäässä ja ruskea vuoto jota en muuten osannut yhdistää tulehdukseen..luulin sen vuodon olevan kierukan välivuoto/vuotoja..lämpöilyjä on ollu pari kertaa, mut luulin, että olin ihan pikkuflunssassa.

millä lääkkeellä hoidettiin? oliko se epäsespesifi? keskustelupalstalta, muistaakseni plaza..jotain.. löytyy tosi paljon kokemuksia naisten emätintulehduksista. Kannattaa käydä lukemassa!

Yhteistyössä