Samma Här! Meidänkään pojat ei tykkää siitä....Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Mä en kans jaksa sitä, se on niin |O
Pitää =)Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Pitääkö siitä ihan joka maanantai tehdä aloitus
Pidetään perinnettä ylläAlkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Pitääkö siitä ihan joka maanantai tehdä aloitus
Siis Katti Matikaista ? Ei ole sama.Alkuperäinen kirjoittaja :o:ei näy telkkari nyt, mutta tarkoitatteko sitä samaa adhd:tä joka myös esittää katti matilaista?
Jyrki oli tänäänkin aamun pikkukakkosessa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:JYRKI on paras, mut neponen sais mennä siitä muualle kimittämään. Mut en ole kyl pitkään aikaan nähnyt siellä Jyrkiä, mihinkähän se äijä on hävinnyt?
uuups!Alkuperäinen kirjoittaja immu:Siis Katti Matikaista ? Ei ole sama.Alkuperäinen kirjoittaja :o:ei näy telkkari nyt, mutta tarkoitatteko sitä samaa adhd:tä joka myös esittää katti matilaista?
Aijaa. No mä en taas sitä nähnyt. Mut se on kuitenkin kauheen söpö mies.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Jyrki oli tänäänkin aamun pikkukakkosessa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:JYRKI on paras, mut neponen sais mennä siitä muualle kimittämään. Mut en ole kyl pitkään aikaan nähnyt siellä Jyrkiä, mihinkähän se äijä on hävinnyt?
Kyllä se Rami on paaaljon lutusempiAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Jyrki on mammojen suosikki B)
en mä ainakaan oo opettanu vihaan vaikka ite en pysty sitä kuuntelee. just sanoin miehelle et tonkin muijan sais lähettää maata kiertävälle radalle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja täti:että olette opettaneet lapsenne vihaamaan pikkukakkosen tätiä