Jaahas. Nyt sitten kaksi miestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

narsissi

Aktiivinen jäsen
18.07.2007
1 180
0
36
Rupesi viestittelemään mulle mesessä.

Kaksi vanhaa ystävääni, joista en ole pitkään aikaan kuullut mitään.
Ovat kaiken lisäksi vielä toistensa kanssa riidoissakin. (ihme sattuma?? :o )
Olimme porukassa vusia sitten todella hyviä kavereita keskenämme.

Molemmat allapäin ja ovat yhteydessä juurikin silloin kun menee huonosti (yleensä naisasioissa). Molemmat ovat useaan otteeseen tuoneet julki, kuinka he katuvat, etteivät aikoinaan osanneet "napata" mua.
Nyt olen itse onnellisessa parisuhteessa (ollut jo monta vuotta), joten tietävät, ettei mua nyt voi saada.

Miksi he ovat siis yhteyksissä aina, kun heillä menee huonosti?

Pitäisikö olla otettu, että he uskoutuvat, vai olenko pelkkä sylkykuppi?

Kun heillä menee tosi hyvin parisuhteissa, niin eivät pahemmin mua muista :(

Etkös sä tuolla julkkisketjussa sanonut, että sulla on julkkis fuckbuddyja. Miten monta ukkoo sulla on kierrossa samaan aikaan?

Ehkä ne tietää, että narsissi jakaa rasiaa joka urpolle, joten sitä kannattaa liehitellä kun ei muualta saa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkös sä tuolla julkkisketjussa sanonut, että sulla on julkkis fuckbuddyja. Miten monta ukkoo sulla on kierrossa samaan aikaan?

Ehkä ne tietää, että narsissi jakaa rasiaa joka urpolle, joten sitä kannattaa liehitellä kun ei muualta saa?

se oli tsoukkidoukki ;)

Multa ei oo saanu moneen vuoteen kukaan muu kuin oma mies :)

Ota kohteliaisuutena! olet selvästi, hyvä ja luottotyyppi heidän mielestään :) Usein ihan naisten välisissäkin kaverisuhteissa menee niin, et kun elämässä menee hyvin niin kaverit jää vähän sivummalle ja kun tulee huono paikka ne ystävät taas muistetaan. (ainakin näin omassa ystäväpiirissä )

Narsissi: Sähän olet kuin minä aikoinaan... Paitsi minä olin silloin villi ja vapaa sinkku ja kuuntelin kaikkien varattujen miespuolisten YSTÄVIENI (oikeasti ystävien, ei siis mtn muuta..) huolia.. Oli milloin mitäkin..Hoh.. hoijaa.. Ja kun heillä meni ok suhteessaan niin mtn ei kuulunut mistään ja sai elää omaa elämäänsä..mutta sitten taas piti olla "parisuhdeterapeutti" kun ei voinut sanoa, että WTF mulle kuuluu.. ;)

....niin vielä.. Itse olen ottanut tosiaan asian niin, että kuuntelen heitä ja yritän neuvoa minkä voin enkä tosiaan sanonut WTF.

Loppujen lopuksi parhaimpiin ystäviin nämä miehet kuuluivat ! Nykyään kun olen naimisissa ja perheellinen niin syystä tai toisesta niin viestittelyt ym ovat pakostakin jääneet.. Esim. itse olen tosi ehdoton siitä, että parisuhteessa ei käydä mitään ylimääräisiä viestittelyjä tai muita kanssakäymisiä, piste.

Nyt kun on jutellut taas vähän enempi, niin kyllähän se kohteliaisuutena täytyy ottaa :)
Haluavat tukea kun menee huonosti ja luottavat sillä saralla.

Ja omalla tavallaan musta on mukava, jos pystyn auttamaan.

Toinen on kärsinyt masennuksesta vähän aikaa ja hänestä tuntuu, että kaikki hylkää..
Minä en sitä tee :)
Muhun saa aina yhteyden ja mielelläni potkin toista kohti valoa =)

Sitten taas harmittaa se toinen puoli, kun toinen useasti murehtii sitä, kuinka hänen elämänsä VOISI olla paljon onnellisempaa, jos olisi minun kanssani, lasteni isä.

No eihän sitä koskaan tiedä minkälaiseksi elämä olisi mennyt toisilla valinnoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
....niin vielä.. Itse olen ottanut tosiaan asian niin, että kuuntelen heitä ja yritän neuvoa minkä voin enkä tosiaan sanonut WTF.

Loppujen lopuksi parhaimpiin ystäviin nämä miehet kuuluivat ! Nykyään kun olen naimisissa ja perheellinen niin syystä tai toisesta niin viestittelyt ym ovat pakostakin jääneet.. Esim. itse olen tosi ehdoton siitä, että parisuhteessa ei käydä mitään ylimääräisiä viestittelyjä tai muita kanssakäymisiä, piste.

Mun mielestä viestittely on ok, jos itsellä ei ole mielessä mitään taka-ajatuksia.
kyseiset miehet ovat minulle rakkaita ystävinä. Koskaan en heitä voisi kuvitella intiimimpään kanssakäymiseen. En edes vitsillä mesen välityksellä.

Ja en kyllä voi itselleni rakkaista ihmisistä luopua, vaikka rakastankin syvästi omaa miestäni :)

Yhteistyössä