Jaahas, Ksenia sitten alentui Hymyn alusvaatekuviin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kartix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän Ksenian mahassa on, ei kai hän vielä synnyttänyt ole? Näyttää ihn synnyttäneen naisen mahalta... tai no minäkin olen synnyttänyt, ja jotain 20 v. vanhempi, ja mulla on kauniimman näköinen vatsa...

Tuli mieleen että jos se on ollut lihavampi ja sitten laihtunut nopeesti niin voi näyttää tolta varsinkin jos on taipumusta masusta lihoo. Tai sit on vaan semmonen iho että tulee helposti sellua. Mulla on just semmonen mutta ei mulla sitä mahassa kyllä oo yhtään. Perseessä ja reisissä ja vähän käsissä ja pohkeissa, oon kyllä huomattavasti painavampi kuin Ksenia.

[QUOTE="vieras";22436255]Luulisin, että sinulla on pahannäköiset kasvot ja koko ihminen olet ruma.[/QUOTE]

itse asiassa en ole hassumman näköinen ollenkaan ja mahani ei näytä edes nyt synnytyksen jälkeenkään tuollaiselta. Mutta enhän minä olekaan esittelemässä itseäni, joten mitäs minusta puhumaan ;)

Hymyssä ei satsata sataa prossaa noihin fotoihin.

Tavallaan virkistävää että valot, meikit, ilmeet ja photoshoppaukset on päin persettä. En kyllä valokuvaajana laittaisi Hymyn sessioita portfolioon.

Yhteistyössä