Jaaha mies lähtee viettämään lomanlopettajaisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sosiaalinen luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sosiaalinen luuseri

Vieras
Sillä oli lomanalottajaiset.
Sit sillä oli festarit.
Sit oli mökki-iltaa ja nyt lomanlopettajaiset.

Ei puhettakaan että MULLA MITÄÄN OLIS TAI MUA OTETTAS MUKAAN.. ihan itsestäänselvyys et hän menee ja mä jään kotiin.

Mä tiedän, mä tiedän, itsesäälistä ruikutusta. "Ota ja mene!!" niinhän se kai olisi tehtävä mutkun mutkun... ei mul oo ketään. Olen sosiaalisesti täysi nolla ja mies on kymppi.

Ota ja mene, oikeasti. Ei kukaan kotoa hae tai väkisin mukaan pakota.

Järjestä itse pippalot :). Kutsu kavereita, sisaruksia, serkkuja, työkamuja...kyllä sinä ihmisiä tunnet varmasti.

Onneks meillä on ukon kanssa yhteisiä ja yksittäisiä menoja ja kekkereitä... Olen monet kerrat ollut mukana mökkireissuilla ja illanistujaisissa. Joskus jopa ollut se, joka kutsuu ukon frendejä meille. Ja monesti, kun ukko on jo sammunut, olen jäänyt rupattelemaan ukon kaverien kanssa puutaheinää :) Heidän mielestään olen "yksi jätkistä" ja jos ukko menee johonkin yksin, he kysyvät miksen minä ole mukana :D Onneksi meillä on myös ne omat menot, ei sitä 24/7 jaksaisi edes naamat vastakkain nyhjätä! :)

Mene rohkeasti mukaan, tutustu ukkosi kavereihin! Kunhan et ole jäkättävä ja kyljessä nyhjäävä "akka", niin kyllä ne sinut mukaan huolivat :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä