jaaha löydettiin ratkaisu miehen ennenaikaiseen laukeamiseen

  • Viestiketjun aloittaja Kaikkea sitä...
  • Ensimmäinen viesti
Kaikkea sitä...
..keskeytetty yhdyntä. Jos laitetaan kondomi niin mies tulee heti. Jos minulla on pillerit, mies tulee heti. Jos ei ole mitään ehkäisyä, mies ei tulekkaan heti, meillä oli eka "normaali" yhdyntä vuoteen tattadaa.

No joop joop. Ei meille kyllä katastrofi ole jos lapsia tulee, ei muuten oltaisi kokeiltu.
 
Ok
No, enpä itse ole tullut raskaaksi, vaikka 2vuotta keskeytetty yhdyntä ilman ehkäisyä. Sun miehelläs on kyllä jotain vikaa yläkopassa, jos tulee heti, vaikka syöt pillereitä???
 
"vieras"
Meillä on aina toiminu keskeytetty yhdyntä. Siis että en ole pamahtanu eikä miehellä ongelmia. Vaan vois jyystää putkeen 20 minsaakin ihan löysään. Tai siis kovaan ;)
 
"just just"
Ennenaikaiseen laukeamiseen on lääkehoito nykyään! MIES lääkärin pakeille, mars mars!

Ja onhan niitä siemensyöksyä viivästyttäviä kortsujakin. Kokeiltiin joskus huviksemme vaikkei mitään ongelmaa sen saralla olekaan ja... no... se oli sitten ihan rehellisesti työstöä ja jyystöä. Kesti melkein tunnin. :p

Ei voi hei sun pillereistäs olla kiinni...
 
ap
no selvähän se että jossain on vikaa jos tulee heti, mutta minkäs sille voi :/ kyllä miestäkin harmittaa. en kyllä ymmärtänyt mitä tarkoitti viitatessasi noihin pillereihin..

Olen kuullut että jotkut ei ole moniin vuosiin tulleet raskaaksi ja jotkut nopeastikin. Tietonen riski otetaan. Mutta kuitenkin, jostain syystä se auttaa miestä jaksamaan kauemmin, lieneekö sitten se tieto ettei "saa" tulla kun ei ole mitään ehkäisyä. Sanoi kumminkin nauttivansa eli eikai sekään ongelma sitten ole, olla pelko perseessä :p ja vähän huumorilla nyt
 
ap
No höh, tarkoitinkin noilla pillereillä sitä että kun mies tietää että paksuksi tulemisen mahdollisuutta ei ole (silloin kun söin pillereitä), hän luovuttaa helpommin ja tulee. Nyt kun meillä ei ole mitään ehkäisyä, jospa hän sen vuoksi pystyy pidättämään kauemmin. Liittyneekö alitajuntaan tai mihin vaan. No en ala analysoimaan, keskeytettyä yhdyntää meillä jatkossa harrastetaan.
 
Ok
Niin en tajua miten mies voi tulla heti jos sinulla on pillerit?? Miten ne pillerit liittyy tulemiseen? Kondomin vielä ymmärrän, koska se voi puristaa penistä. Kyllä uskon, että harmittaa ja apua saa kyllä..
 
ap
"ok", selitin tuossa, ehkä ymmärsit mitä hain takaa kun mainitsin pillerit.

"hmmm" Oikeastaan teemme niin että vasta siinä vaiheessa kun mies on tulossa, laitetaan väliin kondomi ja jatketaan loppuun. Ehkä sitä ei sitten kutsua keskeytetyksi yhdynnäksi...
 
ap
[QUOTE="mä";22018021]Jos te ette halua nyt lapsia niin syö pillereitä salaa mieheltäsi. Tällöin ei ole raskaaksi tulemisen riskiä eikä miehesi laukea liian aikaisin :)[/QUOTE]

Heh, ihan hyvä vinkki eikä mieskään tuosta varmaan kovin loukkaantuisi. Mutta en halua aloittaa niitä uudestaan koska sain niistä paljon sivuvaikutuksia.
 
[QUOTE="Talikko";22018117]Niin, mutta haravalla tuskin on tiukka ;D[/QUOTE]

Mistäs sä sen tiedät minkälaanen pillu mulla on?

Kyllä joillakin ottaa noin koville kun tajuavat, että jotku osaavat kouluttaa miestä seksin saralla.
 

Yhteistyössä