Jaaha, anoppi leikkas sit tytön hiuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin vihainen

Vieras
Vaaleat, paksut korkkiruuvikiharat, Ja nyt on sit leikattu ihan lyhyt otsari. Kun ne etuhiukset jo meni korvan taakse, ja pinnillä kun laittoi sivuun niin oli tosi söpö, etenki ku ne taipu vielä sieväks kiekuraksi kasvoja koristamaan. . Ja mikä pahinta, kuvaus olisi ensiviikolla. Oon niin vihanen että en ikinä! Ikinä en oo sanonu että tarvitsisi leikata. Nyt ei oo enää yhtää luonnollisen näköset, vaan niin leikatut, :( ja lapsi vielä niin pieni että ei ole pyytänyt.

en ole antanut äitini leikata lasteni hiuksia kun silmiini piirtyy vieläkin mun tokaluokan valokuva jossa mun hiukset oli sen näköiset kun olisi kattilan reunan mukaan leikatut.

[QUOTE="äitix6";28967112]Eihän tuo ole kyllä kivaa... Kai sanoit asiasta anopille?[/QUOTE]

En vielä, täytys ensin jotenki rauhottua että ei tulis uutta maailmansotaa... tää on jotai uskomatonta, ei maksas paljon kysyä ennenkuin leikkaa.

Toi ois kyllä viimenen teko anopilta, jos noin tekisi!! Tai kuka tahansa, joka leikkais yhdenki sortuvan mun lasten hiuksista ilman lupaa, välit menisi. Mä oon niin ehdoton näissä asioissa, että jos tekee tuollaista ilman lupaa, niin mitä muuta??

[QUOTE="aapee";28967131]En vielä, täytys ensin jotenki rauhottua että ei tulis uutta maailmansotaa... tää on jotai uskomatonta, ei maksas paljon kysyä ennenkuin leikkaa.[/QUOTE]

Luuletko, että se halus kysyä kun halus tehdä just oman päänsä mukaan? Testailee ensin jäätä tukanleikkuutempulla ja jos nielet sen, niin kohta on suuremmat metkut mielessä.

Ymmärrän sua todella!! Mun äitini teki samat temput mun pojalle, enkä tykännyt yhtään. Sanoin suoraan et viimeinen kerta kun leikkaat mun lapsen hiuksia. En tiedä loukkaantuiko mut ihan sama.

Anoppi teki meidän pojalle saman kun oli anopilla hoidossa! Poika oli silloin 1ja 2kk ja hänellä ei ollut mitenkään häiritsevän pitkät edes ne hiukset vaan ihanat kiharat! Kyllä kilahdin!!! Anoppi meinas että ei pojilla saa olla noin kiharat hiukset! Grrrrrrr!!!

Tänne sitten avauduit, muttet anopille sanonut mitään?

Olisi kyllä anoppi kuullut kunniansa, jos minun lapseltani menisi hiukset omin lupinensa leikkaamaan. Olisi myös varmaan viimeinen kerta kun lastani sinne veisin, niin paljon vituttaisi moinen.

Yhteistyössä