Jaa,tulipa mieleen tosta seksistä

Pistoja Syrämmes

Aktiivinen jäsen
24.01.2008
1 472
0
36
ehkäisy. mietin sitä jo tossa päivällä,että jälkitarkastuksen yhteydeshän annetaan se pillerikuuri,mikä se nimi taas olikaa? ja tääläpäin sai reseptin vuodeks eteenpäin. ja nyt ku se vuos on ohi,en oo käyttäny niitä pillereitä siis olleskaan,niin nytkö "pitää" siirtyä niihin tavallisiin e-pillereihin vai häh? oliko ne pillerit joiden nimee en muista,niin vaa sen imetyksen takia jotenki paremmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
En mä oo saanut mitään pillerikuureja ja tänään olin jälkitarkastuksessa :o

Vai mitä meinaat? :ashamed:

Jaa? No meillä sai 3 kuukauden pilsut käteen ja reseptin! on niin erilaista toimintaa näissä! :D sitä mä niinku pähkäilin et saako niitä viel sit syödä nyt,vai onko "tavalliset" e-pillerit paremmat. cerazettekö se nimi oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
En mä oo saanut mitään pillerikuureja ja tänään olin jälkitarkastuksessa :o

Vai mitä meinaat? :ashamed:

Jaa? No meillä sai 3 kuukauden pilsut käteen ja reseptin! on niin erilaista toimintaa näissä! :D sitä mä niinku pähkäilin et saako niitä viel sit syödä nyt,vai onko "tavalliset" e-pillerit paremmat. cerazettekö se nimi oli?

Valitsitko sä sitten pillerit ehkäisyksi?

Siis toki minäkin sain reseptin sille ehkäsylle minkä otin..

Vai mitä täh häh :snotty: :D

Ja itse en suosittele kenellekkään pilsuja, en ainakaan Meliane merkkisiä :|

siis,ei se täti ees kysyny mitä haluan,anto ne vaa. :xmas: ja joo,mulle ei kanskaa sopinu noi melianet,musta tuli aiva pöyröö... :kieh: :kieh: mutta siis mua vieläki vaivattaa et voiko niitä cerazettejä nyt viel syödä,en imetä enää,vai tarviiko syödä niitä tavallisia,mulla oli yasmineja viimeks. enkä tiä sopiko nekää sen paremmin,liikaa hormoonioheistoimintaa! :D

siis,ei se täti ees kysyny mitä haluan,anto ne vaa. :xmas: ja joo,mulle ei kanskaa sopinu noi melianet,musta tuli aiva pöyröö... :kieh: :kieh: mutta siis mua vieläki vaivattaa et voiko niitä cerazettejä nyt viel syödä,en imetä enää,vai tarviiko syödä niitä tavallisia,mulla oli yasmineja viimeks. enkä tiä sopiko nekää sen paremmin,liikaa hormoonioheistoimintaa! :D

Moe taas reikäsydän!
Voit sää varmaan napsia niitä Cerazettejä kumminkin,vaikka et enää imetä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:

Moe taas reikäsydän!

hej taas vattu! niin,no mä kans ajattelin maanantaina soittaa tonne terveysasemalle ja kysyä uusiiko ne sen reseptin näin vaan,vai tartteeko ronkkia... :$

Moe taas reikäsydän!

hej taas vattu! niin,no mä kans ajattelin maanantaina soittaa tonne terveysasemalle ja kysyä uusiiko ne sen reseptin näin vaan,vai tartteeko ronkkia... :$

Ehkä ne ronkkii jotain ällö papakokeita.Tai mistä mää tiedän! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.aspx?m=8116&i=ORGANON_CERAZETTE

tänks,ite katoin tämän jo tos päivällä,en tajunnu olleskaa et nää on sellasia joita voi syödä vaikki ois synnyttänykkää... :headwall: Minä taula... :ashamed:
olin vaan juuttunu jotenki tohon imetykseen näitten kans...

Moe taas reikäsydän!

Ehkä ne ronkkii jotain ällö papakokeita.Tai mistä mää tiedän! :D

Toiset voi ronkkia ja toiset voi uusia suoraan.Ainakin mitä täällä on kirjoitettu pillereiden uusimisesta.

Ai himpula sehän tässä ois kohta edessä, ehkäsyn löytäminen :/
Mulle kun ei sovi pillerit eikä oikein mikään muukaan, eikä vieläkään oo löytynyt kumeja missä ei ois sellasta liukastusainetta mille en ois allerginen. Kun mä oon allerginen sille niissä olevalle säilöntäaineelle :/
On tää raskausaika kyllä huoletonta kun ei tarvii miettiä ehkäsyä.

ja niin,sitte sekin tuli mieleen,ku se täti sillon sano että voit alottaa vaikka heti vaikkei menkkoja oiskaan,voiko noilla edelleen tehä niin että alotampa tästä nyt vaan,vai tartteeko oottaa siihen ekaan menkkapäivään? lukihan se siel selosteessa,mutta tarkottiko se sitten niin et imetysaika on jotenki niin erilainen? nyt alkaa olla jo tyhymä olo... :snotty:

Cerazette®-tablettien käytön aloittaminen

Jos et ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viimeisen kuukauden aikana
Odota kuukautisten alkamista. Ota ensimmäinen Cerazette®-tabletti ensimmäisenä vuotopäivänä (kierron 1. päivä). Lisäehkäisyä ei tällöin tarvita. Voit myös aloittaa tablettien ottamisen 2. - 5. kierron päivänä, mutta tässä tapauksessa sinun tulee käyttää jotakin estemenetelmää lisäehkäisynä ensimmäisen kierron 7 ensimmäisen tablettipäivän ajan.

En tiedä sitten.Kun imettää,menkathan voi olla pois vaikka puoli vuottakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Cerazette®-tablettien käytön aloittaminen

Jos et ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viimeisen kuukauden aikana
Odota kuukautisten alkamista. Ota ensimmäinen Cerazette®-tabletti ensimmäisenä vuotopäivänä (kierron 1. päivä). Lisäehkäisyä ei tällöin tarvita. Voit myös aloittaa tablettien ottamisen 2. - 5. kierron päivänä, mutta tässä tapauksessa sinun tulee käyttää jotakin estemenetelmää lisäehkäisynä ensimmäisen kierron 7 ensimmäisen tablettipäivän ajan.

En tiedä sitten.Kun imettää,menkathan voi olla pois vaikka puoli vuottakin.

no siinäpä se niksi onkin... mä kerron ratkaisun sit maanataina kun saan yhteyden sinne! ei tää muuten ratkee... :D
muoks: mä imetin melkein 9 kk,ei ollu menkkoja koko sinä aikana...

Yhteistyössä