Jaa se on kevät taas, sieltä ois Kotkasta lähdössä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
tänne Lappiin! Mies jonka kanssa joskus seurustelin. Asuu nyt avoliitossa ja vonkaa mua kuukausittain, täys sika siis. Oon hälle sanonu ettei tää peli ny vetele, joskus kyllä annan takasinkin jotain törkeetä viestiä. Tällä avokilla on kuiten 3 lasta. Ja taas kysy voiskos tulla, tekis mieli käräyttää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
tänne Lappiin! Mies jonka kanssa joskus seurustelin. Asuu nyt avoliitossa ja vonkaa mua kuukausittain, täys sika siis. Oon hälle sanonu ettei tää peli ny vetele, joskus kyllä annan takasinkin jotain törkeetä viestiä. Tällä avokilla on kuiten 3 lasta. Ja taas kysy voiskos tulla, tekis mieli käräyttää :kieh:

no käräytä onhan se karseeta avovaimoo kohtaan

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:

kärytä nyt, mitä sä sitä ukon ketaletta suojaat

Vai Karhulasta *Aivot tekee nyt tunnistamis työtä * :D Mä en kyl sieltä TUNNE paljonkaan ihmisiä mutta täällä tuppukylässä kyllä suht jokainen tietää toisensa ( ja varsinkin toisten asiat ) paremmin välillä kuin ite. Täähän on oikein juorukellojen paratiisi!!!

Yhteistyössä