juu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Ai sellainen talvinenko?
Oma huone mukeille?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mulla on noita mukejani varten avohylly, siellä mä aarteitani säilytän. :heart:
Alkaa vaan tila loppumaan, saa mies keksiä jotain näppärää tilalle..
Wau, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Oma huone mukeille?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mulla on noita mukejani varten avohylly, siellä mä aarteitani säilytän. :heart:
Alkaa vaan tila loppumaan, saa mies keksiä jotain näppärää tilalle..
on toi uusin mut julkaistu jo lokakuun alussa, joten onhan tässä ollu aikaa hankkiaAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Jaa toi ei olekaan uus?! Älkää nyt sanoko että on joku vielä uudempikin sitten?
täysin samaa mieltä!! niin monta klassista hahmoa puuttuu vielä..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun mielestä toi on liian samantyylinen kuin muutkin, siis tuo kuva. Olisivat keksineet jotain hiukan erilaista välillä...
Sanopa se. On muka jotenkin hienoa ja trendikästä omistaa lapsellisia muumimukeja...Alkuperäinen kirjoittaja Maustepippuri:Mä ällöön kaikkia Muumeja ja Marimekkoja. Miksi ihmisten pitää mennä ja ostaa jotain vain merkin vuoksi? Kauniimpia ja parempiakin tuotteita on. Miksi maksaa ylihintaa????
Jaa merkin vuoksi muumia?Alkuperäinen kirjoittaja Maustepippuri:Mä ällöön kaikkia Muumeja ja Marimekkoja. Miksi ihmisten pitää mennä ja ostaa jotain vain merkin vuoksi? Kauniimpia ja parempiakin tuotteita on. Miksi maksaa ylihintaa????