jaa-a, montahan räkäistä ja yskivää sitä huomenna tulee päikkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Mua sapettaa ja ketuttaa - pojan tarharyhmässä on usein aivan liian sairaita lapsia hoidossa. Ja tämä kierre kostautuu infektioastmalapsellemme, joka nytkin pääsiäisen pyhät on saanut sitten kärsiä jostain virustaudista ja sen myötä astmaoireiden pahentumisesta. Joopa joo, voisin tietysti hoitaa kotona kuten joku varmasti sanoo, mutta lapsi on jo yli 3v. ja töitäkin ois tehtävä. Mutta mä oon oikeasti vihainen siitä, että tauottomasti yskivä ja vihreää räkää valuva, vetämätön lapsi tuodaan päiväkotiin tieten tahtoen muut tartuttamaan!

arrrgggh!

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
Mua sapettaa ja ketuttaa - pojan tarharyhmässä on usein aivan liian sairaita lapsia hoidossa. Ja tämä kierre kostautuu infektioastmalapsellemme, joka nytkin pääsiäisen pyhät on saanut sitten kärsiä jostain virustaudista ja sen myötä astmaoireiden pahentumisesta. Joopa joo, voisin tietysti hoitaa kotona kuten joku varmasti sanoo, mutta lapsi on jo yli 3v. ja töitäkin ois tehtävä. Mutta mä oon oikeasti vihainen siitä, että tauottomasti yskivä ja vihreää räkää valuva, vetämätön lapsi tuodaan päiväkotiin tieten tahtoen muut tartuttamaan!

arrrgggh!

nyt sitten viet sen pääsiäispyhät sairastaneen astmaatikkosi heti huomenna sinne tarhaan tartuttamaan muita?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
nyt sitten viet sen pääsiäispyhät sairastaneen astmaatikkosi heti huomenna sinne tarhaan tartuttamaan muita?

Erittäin aiheellinen kysymys ;)

Oma pääsiäispyhät sairastanut astmaatikkoni pysyy kotona huomenna, ylihuomenna, ties kuinka kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:

arrrgggh!

Se on kun flunssasta ei saa sairaslomaa,kun ei ole kuumetta.

Meillä oli just kuopus viime viikolla kuumeessa ja yskässä, ja kuulin sitten että samassa ryhmässä puolipäiväisenä ollut tyttö on ollut 2 viikkoa yskässä ja kuumeessa ja silti on koko ajan ollut päiväkodissa. Mä ymmärrän että töistä et voi olla pois jos lapsella on vaan pientä yskää tai nuhaa (meillä on onneksi olemassa mummi joka voi hoitaa silloinkin) mutta jos vanhemmat on kotona, niin miksi tuoda sairas lapsi hoitoon????!!!!!

Tiedän tunteen....Omalla saamaa sairastavalla lapsella ku flunssat veny aina 2-3 viikon pitusiksi, ja yskä oli todella raju. Nyt onnex tautia jo selätetty sen verran ettei oo viime syksystä alkaen astma kummemmin vaivannu vaikka nenä välillä valunutki.

Mut vastaus kysymykseen ni ei oo ainakaa meiän kuumeinen lapsi huomenna menossa hoitoo....

Asiasta kymmenentee korkee kuume, päänsärky, kurkkukipu, Onko nyt liikkeellä virus mikä näitä oireita aiheuttaa? oksu lentäny muutaman kerran mutta niin pitkä väli oli niiden kertojen välissä ettei oksu tauti ainakaa oo ja ruoka pysyny sisällä.

Yhteistyössä