Jaa-a,mihinhän se hävisi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Se hyvällä päällä ja aurinkoinen lapsi jonka aamulla vein kouluun?Neljässä tunnissa on nyt sitten kerennyt aurinkoisuus ja iloisuus hävitä ja sain hakea koulusta pahalla päällä olevan,erittäin kiukkuisen lapsosen.Tai no,oli se vielä tuon parin kilometrin matkan autossa ihan hyvällä päällä mutta kun kotiin tullessa huomasi että yöllä satannut lumi on hieman pihasta sulannut niin tokihan se nyt ensin on minun syy (kuvittelee varmaan että mä olen hiustenkuivaajalla töhötellyt ympäri pihaa,ihan kiusallaan) ja sitten se maailma vasta kaatui kun kerroin että viime talvena ostettu pulkka on rikki enkä nyt tänään ole uutta kerennyt ostamaan niin hyvä että ovenkarmit riitti tuolle tilliäiselle ja sen repulle kun sisälle tuli =).
Äsken sitten painui kuitenkin takaisin pihalle ja kuuntelin tuosta keittiön ikkunasta kun rappusilla yksikseen marmatti.Voin vaan veikata kuinka ihana iltapäivä meille on tulossa.Ja vielä ihanammaksi varmaan muuttuu kun tulee läksyjen teon aika :whistle:

Niin ja normaalisti meillä mennään toisinpäin että aamuisin ollaan todella pahalla päällä ja vaatteiden laitto se vasta vastenmielistä on ja koulu on tyhmää ja aamu herätyksen on tyhmiä ja äiti se vasta tyhmä onkin =).Mutta yleensä kyllä koulusta tullessa on jo paljon paremmalla päällä.

Yhteistyössä