Jaa-a, käviköhän niin että olen raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vipsukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vipsukka"

Vieras
Kahdessa edellisessä raskaudessa oireet alkoivat hetimiten oviksen jälkeen (vaikka se ei kai ole mahdollista, mulla kuitenki). Nyt ovis oli ehkä ma tai ti. Ke aamuna alkoi kahviällötys. Lisäksi ollut enempi väsymystä, nippailua alavatsalla, ei ole tullut kuivaa kautta vaan koko ajan pientä valkovuotoa ja tänään oli pahoinvointia. Tunne on vahva enkä usko "kuviteltuun" oireisiin, kun mulla nyt ei ole mitään suurta odotusta odotukseen - mutta jos näin kävisi, niin ihanaa se tietty olisi. Menkoistakaan ei oo tarkkaa tietoo koska pitäisi alkaa, kun en ole kirjanpitoa pitänyt. Olisko aikaisintaan viikon päästä. Ovis-ajankohdan mä olen aina hyvin pystynyt kropastani tuntemaan.

"Ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä ja ilmeisesti pahimpaan ovisaikaan. Meillä on tähän mennessä ollut tärppi% sata, joten en pidä mahdottomana, että nyt olis niin käynyt.

Jännä fiilis. Kahdessa ekassa raskaudessa oli paljon enemmän odotuksen odotusta. Nyt en oikein tiedä mitä ajattelen, vaikka kolmatta olen kyllä salaa haaveillut. Tai siis, jännään vaan mitä tuleman pitää!

Yhteistyössä