Jaa,2v4kk on kuulemma epänormaali kun kiemurtelee pukiessa..hohhoijaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmber
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmber

Vieras
Äitini käy harvoin kylässä, pari kertaa puolessa vuodessa. Ehdotti sitten että voi viedä taaperon ulos. No, taaperosta oli hauskaa lähteä juoksemaan mummoa karkuun ja sitten pukiessa alkoi rimpuilla. Äitini sitten sanoi, että minä en kuulemma KOSKAAN käyttäytynyt samalla lailla lapsena, hän ei pysty lasta pukemaan jos rimpuilee.. Meillä lapsi on oikeasti aika rauhallinen ja perusluonteeltaan iloinen, joten minusta aika outo tapa suhtautua. Puin sitten lapsen itse (yksinkertaisesti vain puin lapsen siitä huolimatta että kiemurteli, kyllä se siitä rauhottuu kun huomaa että kiemurtelut ei auta).

No, minäpä elin lapsuuteni vanhempien riitojen alla, isäni oli alkoholisti ja äitini riiteli koko ajan isän kanssa. Ei varmaan ollut tilaa millekään uhmalle/temppuilulle juu. Mutta harmittaa tuollainen, että ei olisi muka normaalia että päälle 2v temppuilee välillä pukiessa :(

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Aika tuntuu kultaavan muistot. Minä ja veljeni oltiin kans äitini mielestä ihan enkeleitä eikä koskaan edes sairasteltu :)

Mun mielestä ainoastaan joku "ammattilainen" osaa sanoa, mikä lapsessa on epänormaalia ja mikä ei... Ei yhden, kahden, kolmen, neljän tai viidenkään lapsen äidit... Mua ainakin suorastaan ärsyttää nää "ei mun lapset koskaan" -kommentit. Niinku se olis sitten normaaliuden mitta!

Alkuperäinen kirjoittaja hö;23069598:
Tuon ikäinen osaa pukea jo itse, yleensä.

Ei meillä 2v5kk osaa pukea itse, ei etenkään ulkovaatteita. Housut saa usein laitettua jalkaan, mutta usein nekin menee niin, että molemmat jalat ovat samassa puntissa :)

Yhteistyössä