ja voihan v*n mansikkarahka prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapaturma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapaturma

Vieras
tein rahkaa ja nyt se on meidän katossa. Lattialle se mun mielestä tippui mut siellä se vaan on :D Sori, oli pakko saada jakaa tää jonkun kanssa :D :D

Millä helvetillä sen saa pois...

mä tiputin koko kipon lattialle, osui suoraan pohjalleen ja lensi ampuna kattoon :D hitto mä en pysty lopettamaan nauramista. Pahimmat osui suoraan mun naamaan ja hornasin nenuun ihan kunnon annoksen

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ai roiskui kattoon? Ou nou, kattoja ei noin vaan kuurata.. Sellaista roiskebetoniahan ei saisi edes pestä.
Siksipä keittiöissä ei yleensä sitä ole vaan ihan sileää levyä. Tietty ruoka voi pudota siellä "ruokasalin" *naureskelee peruskerrostalokämpässä* puolella.

Minä harmittelisin aikani ja sitten pistäisin Siniin lattiamopin ja alkaisin mopata painovoimaa uhmaten.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
meil siel katossa on ketsuppia.. kysykää mun mieheltä miks.. :D

Meilläkin on ketsuppia katossa. En ymmärrä miten esikoinen on saanut sen ruikattua niin korkealle. :D

Voi olisitte nähny kun värjäsin hiuksia!

Pakkauksissa tulee ne kömpelöt muovikäsineet. Ja se purkki oli liukas, kun väriä oli pitkin purkkia. Niin, purkki sitten liuskahti kädestä ja MUSTA KESTOVÄRI lenteli iloisesti pitkin seiniä ja kattoja,eikä niitä tietty saa pois millään. :ashamed:

Onneks ONNEKS se ei ollu oma, ihkauusi kylppäri vaan entinen vuokrahuoneiston kylppäri. :whistle:

-Bee

Yhteistyössä