ja viimeisen kerran :)

  • Viestiketjun aloittaja pettäjä
  • Ensimmäinen viesti
pettäjä
En ole tarinoitani tyrkyttänyt kenellekkään, vastasin ystävällisesti vain erään ihmisen viestiin -Mistä tietää että mies pettää....-
Ja annoin eräänlaisia vaihtoehtoja...

Sen jälkeen alettiin moralisoimaan ja haukkumaan jne. kait minullakin on "lain" edessä oikeus puolustautua... :whistle:

Mutta jatkakaa toki mollaalista ja moralisoimista te hyvyyden perikuvat... Minä vain sitten kerron minun osuuteni asioihin...
=) =)
 
Mur
sä olet tahallasi oikein yrittänyt ärsyttää ihmisiä täällä laukomalla ja esittelemällä hävytöntä käytöstäsi!kantsis sun kelaa elämääs ja muiden ennen ku ne on kaikki pilalla!
 
viima76
Ahaa, eli tänne saa kirjoitella vain jos on kiltti kotiäiti jolla rakastava puoliso, lapsi (mielellään useampi) ja ainoat ongelmat elämässä miten saan tahran lähtemään vaatteesta..? Jos poikkeaa tästä kaavasta niin voidaan olla uhkailemassa turpiin vedolla ja haukkumassa lutkaksi ja saastaiseksi..! Voisin sanoa että pettäjä on ollut viesteissään asiallinen, (hän vaan kertoi oman tarinansa) toisin kuin eräät.. Jokainen valitsee polkunsa, niin te rakkaat tavalliset koti-äidit kuin pettäjäkin.. :p
 
:) Minä olen sitä mieltä että ei aviomies-tai nainen lähde vieraisiin jos oma suhde on siellä kotona kunnossa, ei vaikka kuinka toinen nainen lirkuttelisi. Eli turha on syyllistää tätä ns. toista naista, kyllä se aviomies siinnä syyllinen on jos lähtee toisen matkaan. :)
 
sipuli
tuota..
pitikö tästä ihan uusi avaus tehdä?
samasta aiheesta??
kyllä tämä jotain taitaa kertoa pettäjän epätoivosta saada edes hieman huomiota(mitä ei taida edes miehiltä saada)..
tosi surullista enkä viitsi alkaa sinua ressukkaa pilkkaamaan :(
on se kauheaa kun miehet käyttää hyvä uskoisuutta hyväkseen ja naureskelevat sitten helpoista pan..ta kavereilleen :/
ei sulla taida hyvin mennä,
mutta kyllä se siitä!
ehkä sut joku joskus huolii ;)

 
asenteesta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 23:49 viima76 kirjoitti:
Ahaa, eli tänne saa kirjoitella vain jos on kiltti kotiäiti jolla rakastava puoliso, lapsi (mielellään useampi) ja ainoat ongelmat elämässä miten saan tahran lähtemään vaatteesta..? Jos poikkeaa tästä kaavasta niin voidaan olla uhkailemassa turpiin vedolla ja haukkumassa lutkaksi ja saastaiseksi..! Voisin sanoa että pettäjä on ollut viesteissään asiallinen, (hän vaan kertoi oman tarinansa) toisin kuin eräät.. Jokainen valitsee polkunsa, niin te rakkaat tavalliset koti-äidit kuin pettäjäkin.. :p
taidat kuulua näihin pettäjiin kun niin kärkkäästi puolustat niitä joka paikassa,huono omatunto kolkuttaa?sori nyt vaan,miks niiitä muuten puolustaisit,pettäminen on joka tasolla väärin!
 
jimin äiti
Kyllä mä lähtisin ekaks "kivittämään" tässä tapauksessa aviomiestä. Sehän se tässä pettää. Ja kyllä Pettäjän tekemä lista vois olla ihan hyvä lukea monessakin perheessä. Vois hälytyskellot soida. Pettämistä en hyväksy, jos sellaista tapahtuu, on suhteessa jotain vialla (voi olla ohimenevää...).
 

Yhteistyössä