Ja työn teko kannattaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shedevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shedevil

Aktiivinen jäsen
20.09.2004
1 771
0
36
Vituttaa niin maan perkeleesti!!! |O Minä olen pakko työssä kaupassa.Viikko tunnit 21/viikko.Arvatkaapa paljon mulla on nyt tässä kuussa jääny käteen rahaa???Siitä voi vielä miinustaa työmatkat 40km/päivä ja pojan hoitomaksut 100e/kk...ja niin saan kyllä soviteltua liitosta,mutta se tulee aina kuukauden myöhässä...Pakko oli lähteä töihin,ei ollut syytä kieltäytyä :kieh: mutta nyt oon alkanu miettimään miten pääsisin eroon tuosta työpaikasta ilman karenssia??!!Ainii... ja se käteen jäänyt summa on 368 euroa...tämä nyt oli tällasta purnausta ja kyllä minä joskus nään asiassa valoisia puoliakin :saint:

Joo siis pakosta!! |O En oikein koskaan sinne halunnut mutta kun tää myymäläpäälikkö tiesi mut ja joskus sinne olin kyselly niin mut se sinne halus töihin... |O niin että pakkotyössä...pakosta...you know?

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Tuleehan palkkakin jälkikäteen, kuten liitonkin rahat. Siis tuosta vajaasta 400?:sta vielä matka- ja lapsen hoitomaksut pois??
Sulle jää käteen tekemisen ilo :/

Aivan niin minä olen kaikille kehunutkin... :ashamed: tekemisen ilosta vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Joo siis pakosta!! |O En oikein koskaan sinne halunnut mutta kun tää myymäläpäälikkö tiesi mut ja joskus sinne olin kyselly niin mut se sinne halus töihin... |O niin että pakkotyössä...pakosta...you know?

Jos se ei ollut työkkärin määräämä paikka niin olisithan voinut kieltäytyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:

Jos se ei ollut työkkärin määräämä paikka niin olisithan voinut kieltäytyä?

Joo mulle kävi niin,että kun tämä myymäläpäälikkö soitti niin en vastannut samana päivänä soittoon...tulipa sitten kirje työkkäristä....että ota yhteyttä työnantajaan :o niinhän se menee...mutta huomenna ajattelin soittaa työkkäriin ja kysyä asiasta,mutta taitaa olla turhaa sekin... :(

Yhteistyössä